Lahana gibi giyindiğim hâlde üşüyorum. Üşümeyenler ne yapıyor?

Küçükken böyle giydiriyolardı çocuğum üşürsün diye. Kollarımı kapatamıyodum. Şimdi o kadar tuhaf çizgi çizmiyorum tabee. Ama iki kat kazak üstüne mont eldiven.. 😅 Allah'ım kar yağsa napcam 🫢 ya şimdi yağarsa, bir an önce eve varmalıyım..

Lahana gibi giyindiğim hâlde üşüyorum. Üşümeyenler ne yapıyor?
Lahana gibi giyindiğim hâlde üşüyorum. Üşümeyenler ne yapıyor?
Cevapla