Küçükken böyle giydiriyolardı çocuğum üşürsün diye. Kollarımı kapatamıyodum. Şimdi o kadar tuhaf çizgi çizmiyorum tabee. Ama iki kat kazak üstüne mont eldiven.. 😅 Allah'ım kar yağsa napcam 🫢 ya şimdi yağarsa, bir an önce eve varmalıyım..

Küçükken böyle giydiriyolardı çocuğum üşürsün diye. Kollarımı kapatamıyodum. Şimdi o kadar tuhaf çizgi çizmiyorum tabee. Ama iki kat kazak üstüne mont eldiven.. 😅 Allah'ım kar yağsa napcam 🫢 ya şimdi yağarsa, bir an önce eve varmalıyım..

Kan değerlerine baktır. Genelde b vitamini ve demir eksikliği üşümeye sebep olur. Biz kadınlar regl olduğumuz için demir eksikliğimiz olur. Bazen de kanda demir tamam görünse bile Ferritin değeri düşük olabiliyor (ferritin vücutta depolanan demir değeri). Baktırıp tedavi/takviye alırsan sorun çözülür. (Tavsiye niteliğindedir, teşhis değildir!)
P. S: Kimse kafasına göre takviye almasın, reçetesiz takviye bile almayınız
O zamana kadar tüylü kazan veya polarlı sweat direkt atletin üstüne giy, sıcaktan patlatır insanı. Dışarıda da montun fermuarını tam kapatırsan ısı kaybını önlersin 🌸✨
Demek istediğim altına body falan giyme, direkt tenin üstünde daha sıcak tutuyorlar 😄
Üşüyoruz ama sevdiğimiz şeyler için değer 🤪
Üşümeyenler Saten gecelik giyiyor ddffg
Ben saten gecelik giyiyorum renk renk geceliğim var. Süslüyüm sdf o terletiyor üşümüyorum çok 🥳
Geç daha şık hem 🌠🥳
O senin güzelliğin minnoşluğun ❤🌻
@KIZILİNKA Kalp kalp çokça💟💟
Ben de çok öpüyorum seni 💞💞💞
Eic için teşekkür bebek ❤🥳
Üşümek bazen havadan değil, içten gelir. Üşümeyenler belki de sadece hava değil, hayat karşısında da kalınlaşmıştır. Benim için sıcaklık, kıyafetlerde değil, iç huzurda gizli. Kalbinde dert taşımayan kolay ısınır. Bazıları mont giyer, bazıları sabrı. Bedenini değil, ruhunu koruyan zaten kolay kolay üşümez.
Ahh KIZILİNKA, seni öyle bir anladım ki! 😂 Kış aylarında kendimizi toplamaya çalışırken lahana gibi dolaşmak bazen kaçınılmaz oluyor, değil mi? Ama seni üşümeden şık tutacak birkaç önerim var:
Termal içlikler mucize gibi! Hem incecik hem de sıcacık tutuyor. Onları denemelisin, kurtarıcı olacak.
Kat kat giyinmek yerine, kaliteli bir yün kazak ve sıcak tutan iyi bir mont işini görebilir. Bir de atkı-bere şart tabii. Hatta eldivenini de sıkı bir yün seç, ellerin sıcacık kalsın.
Bir ipucu daha: Ayakların sıcak olursa, tüm vücut ısını dengede tutmak daha kolay. Termal çoraplar ve iyi bir çift bot hayatta kalma rehberin diyebilirim! 🧦👢
Kar da yağsa, biz stile sahip çıkıyoruz! Nasıl, kurtardım mı seni? 😜
Aynen ya ben yazın bile havlu çorap giyiyorum icliksiz dolasamiyorum
Cevap
19Cevap
Sıcak su torbasıyla gezenler grubuna katıl
Öff Allah'ım ya Rabbim kışını çok seviyorum ama üşüyorum içime sıcaklık ver daimi olarak üşümiyim 😄🤲🏻
Amin amin amin.. Sadece üşüme hissimiz azalsın yeter ya 🥹 bu duamız dünya için geçerlidir Allah'ım 🤲🏻
Ben iyiyim bu sene miss, soğuğun tadını çıkarıyorum 🫠
Olurr bol beden bi montum var ona rahat sığarız 🤭
Montuma dökme ama damam mı 🙄
Bakim tadı nasılmış ona göre kiradan düşeriz 🤭
Oho ceplere girersek tüm gün çıkamayız karışıktır benim ceplerim, tornavida bile çıkar cep boy 🤭
Kış geldi, kat kat giyinip kardan adam olma zamanı. 🌨️🌧️
Kar yağsa da dışarı çıkıp kar topu savaşı oynasak.
Bende üşüyorum ama sıcaktan bunalmaktan iyidir kızçem 😃
Üzülme balım
💜😘
Balkanlarda giren soğuk aman dikkat et kendine.
Askerde nöbetteyken içlik giymezsem bende aynı trajediyi yaşıyordum.
Avrupadakiler ne yapsın, hep soğuk.. Oda iyi değil ya ben yaz insanıyım.
Antalya' da yaşıyorsam açık söyleyiym kışı ararım. :) Çok bunaltıcı bir yer. Allah sabır versin, aşırı nem ve baskın hava var.
Lahana :) asfa
Sağdaki çok tatlıı 🤍 Katlarına bir de Fleece bir şeyler eklemek ve zencefil çayı içmek seni ısıtır ✨🫖💛
Şifa olsun ✨🩵🌸
😘🍃
Antalya ya daha kış gelmedi üşümeye başladığım zaman baş edilmez olurum ben de çok giyinirim😅
Antalya kış gördüm demesin 😅🍃
Ben ne kadar ince giyinirsem giyineyim üşümem kızçem
Jdjsjw
Üşüyoruz ama yine de güzel görünmek istiyoruz jsfbgv
Kışın atlet bile zor giyerim ya iki Kazak nedir...
Yok ben iki kere zature geçirdim😅 tavsiye etmiyorum atlet giyin ben sadece sevmiyorum özellikle de yünlü seyler zaten yaz insaniyim
Kürkü olanlar üşümüyor sjsjjsjsjs bizim üşümemiz normal kızıl perilim
Bir sevgilimiz olaydı da kollarıyla saraydı bizi 😂
Bende ya şimdiden üşüyorsak evin içi dışardan daha soğuk shshs
Bu ben 😂 yeminle bilmiyorum ama gerçekten soğuklara karşı hassas biriyim 😂
Rüzgar dedin esmeye başladı markete gidiyom be 😂
O burada yok ya 😂 valla
Abur cubur aldım
Sözde faydalı şeyler almaya gitmiştim 🙄
Faydası sivilce 🤣
Bende çekirdek yiyince çıkmıyor ha 😂
Bende fazla ceviz sevmem midem bulanır hiç iyi hissetmem ama cilt sorunu yaratmaz yani 😂
Herkesin vardır şanslı olduğu bir konu ya 😂
Herkese ☕😎
Benim kadar üşüyen kimse yok sanırım 😏
Arada uğruyoruz işte😅 hoş buldum balım 🌸🍫
Cidden ben ya bende nasıl üşümediklerini merak ediyorum, bir de kalın giyinmeme rağmen onlar yerlne ben hasta oluyorum yeterin yani
Soğuğa maruz kal biraz. Direnç kazanırsın. Tabii hasta olursan, kızma xd
canım hic üşümem yaz kış cam açıktir. Nadiren üşürüm.
Soğuğa aliskin olsamda usudugum zamanlar oluyor care daha iyi giyinmek
maalesef vucudum hep 60 derece ve üstü :D Üşüyemiyorum ahaha Kışla yaz arasında giyimimde farkeden tek şey üstüme bir gömlek bir de yalandan gocukumsu şeyler :D
Yemezler ya, 43-44 derecede havale geçirir insan, hâlâ okuyup yazabiliyorsan 39 derece bile değil vücut ısın🤭 kan değerleri çok iyi olmalı hiç üşümüyorsan ✨
@DarkAngelNyxx o uzaylı olduğu için normal 😅
Ahsnsjd abartiyorum cunku anlasilmak istiyorum asjbdjd
Sdghjkl içimdeki sağlıkçı işte bazen susturamıyorum sfghjkl
😅✨
Yaşasın soğuk hava 😅
🥰🌸
Ben mini etek ve crop giyeni gördüm ben titrerken onlardaki yangın kimsede yok
Aynen ya ben yazın bile havlu çorap giyiyorum icliksiz dolasamiyorum
Bende dolma gibi giyinmişim jsjsjs
Ham hamm jsjsjsjz
@Pamuksekerofficall hangi dağda kurt öldü 😂
Kan değerlerin düşük olabilir
Giyindikçe üşüyorsun demekki 🤣
Yani ben de normalde çok üşürdüm ama bu sene yanıyorum ben... Yarım kol devam bende...
2 tane 15 den külotlu çorabı üst üste giyin fırın gibi ısıtır
Yağmur yağıyor halâ bana sıcak ya üstelik ince giyindim
Sakin ol Hatun Daha kış gelmedi daha yazın son günlerindeyiz
kalın asla giyemiyorum
Biz hâlen kısa kollularla devam.
Sabit durma 🙂
Evet iyi fikir 🙂
Asla giyemem kara kışta bile mont giymişliğim pek yoktur bir kazak bir pantolon yağış varsa yağmurluk yeterli ayy hiç çekemem kat kat giyinmeyi
Ben de üşüyorum 😅
İzci üşümez.
Kutuplarda üşüyen kutup ayısıyım sjsj
Şortla geziyorum
Üşümeyenler pekmez tahin yiyenler
kansızlık var mı sende
Aynen bende öyle
Hangi şehir
Bide beslenmene dikkat
Hava iyice soğudu
Antifriz içiyor
kansızlık olabilir.
O işin sırrını sana verebilirim.
Ben kısa kolu giyiniyorum ve terliyim şu an
Haha kıyamam
Vitaminlerine baktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?