Sahura kalkamadım ilk kez uyuya kaldım dün niyetliyimde. Allah'ım öyle atarlı giderli ve gerginim ki anlatamam biri a dese bana batıyor bana dalmak birilerinin derisini yüzmek Arzum içimde kabardı. 🤣
Bunu nasıl yok edicem ben
Sahura kalkamadım ilk kez uyuya kaldım dün niyetliyimde. Allah'ım öyle atarlı giderli ve gerginim ki anlatamam biri a dese bana batıyor bana dalmak birilerinin derisini yüzmek Arzum içimde kabardı. 🤣
Bunu nasıl yok edicem ben
Zaten normal şartlarda bile sahurdan sonra uyku tutmuyor öğleye kadar yatıyorsun ondan sonra akşama doğru iyice bir sinir stres çöküyor yani sahura kalkınca da aynı şey olabilir ama kalkmayınca daha kötü oluyor tabii, Bir de mesela genelde sigara içenlerde çok büyük problemler oluyor.
Hayır ben tutmuyorum çünkü :D genelde diyet yaptığım zamanlarda biraz aç oluyorum o zaman da sinirli ve gergin olabilir. ama bunların dışında sakin olurum her zaman. gece de zaten atıştırma hariç bir şeyler yemem
Hayır değilim bir keresinde öyle olmuştu akşam da çok güzel yemiştim doymuştum yani bir de ben gece yatmadan 2 bardak su içerim p yüzden benim için oruç tutmak zor değildir sahura kalksam da kalkmasam da
Cevap
8Cevap
Yok be, açlık hissetmiyorum..
Normalde de öyleyim ben zaten.. Bir de sahursuzluğu düşünemiyorum..
Hahah
Sakin ol şampiyon :)
😒
o surat ne öyle ya
Gerginim ondan
Şu an tam da o durumdayım dağa taşa sövesim var kxkdm
Açlık değil ama susuzluktan öyle olabilirim.. Beni susuz kalmak çok zorluyor..
Hayır değilim. Hiç sahur yapmadan oruç tuttuğum günler de oldu. İnsan alışıyor yahu.
asla 5 gündür kalkmıyorum ya kalkı sadece 2 bardak su içip yatıyorum
Hayır pek sinir yapmam ramazan sadece mideye değil elimize kolumuza gözümüze ve dilimize hakim olalım diye de var
İnsanlardan uzak durarak kendini koruyabilirsin.
💜
Hic kalkmam sahura , gayet neşeliyim:)
Hayır değilim cok şükür alıştım
Uyusan pekii
Deneyelim
Milletin günahı ne kardeş 😀
🤣👍
Olsada yesek çok. guzel
Yok sakinim
Tam olarak bu ben 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?