Küçük yaşta, tecrübesiz, saf düşüncelere sahip kardeşlerimiz var. Bu soruda böyle bir sohbet sonrası açığa çıktı.
Yani en azından bir farkındalık yaratmaktı, yanlış intibalar bırakmasın kimse üzerinde...

Samimiyet ve içtenliği yerin 7 kat dibinde de gömsen, sesi gelmese bile kokusunu alırsın..
Girişe iliştirdiğim söz aslında iletişimde samimiyetsizliği gözönüne sermektedir.
Peki nedir bu açlık hissi yani kimin açlık sofrasına meze oluyoruz ya da nasıl oluyoruz?
Mesela normal konuşma anında flört açlığı vardır karşı cinsle yakınlık kurma girişiminden öte o açlığı doyurma..
Sizinle çaktırmadan flört eder aralara canım, güzelim caniko, bebeğim, tatlım canısı vb...
Ya da sevgiliye yapması gereken jestlerden diye bildiğimiz küçük jestleri vardır, hani bir şarkıda varya siz bilirsiniz, adını dağlara yazdım yarimm ee hadi o mal aşık aklı gidik, dağa taşa adını yazıyor kurda kuşa yem olacak haberi yok :)) ya sen sana noluyor hayırdır mecnun hahaha
Bu ve benzeri jestleri sizi önemli ve değerli gösterme çabası halbuki daha adını bile bilmez andaval:))
Psikolojik olarak bu bir çok insanın hoşuna gider çünkü övgü ve ilgi barındıran söz ve davranış, nefsi doyurur ve sizi oraya daha çok çeker. Eyvallah çekebilir açlık kötü, nefs pis boğa-zlıdır 😃
Ama bu işte sanki bir yanlış var gibi hani hepimiz hem fikirdik? İlgi ve jestlerin kimden geldiği önemliydi ohoo yine su koy verdiniz :))
Buraya kadar benden, farkındalık yaratacak bir çok bilinçli insan olduğu varsayarak sözü size bırakıyorum.
Bu soru böyle yavan oldu bir jest yapmam lazım size
Hepinizin adını ağrı dağına yazmak vardı şu an ama hava çok soğuktur şimdi orada 😂😂 Allah akıl fikir isyan eylesin aminn diyen kullarına ilk Amin benden :)))
Açlık sofrasın da bir meze olunmayı tercih edilmek bize bağlı bir durum.
Karşımızdaki kişiye bu imkanı tanırsak o da gerekeni yapacaktır elbette.
Evet, ilgi ve jestler insanın hoşuna giden şeyler. Özellikle de ilgi.
Ancak karşımızdaki kişiye çizgilerimizi net bir şekilde gösterirsek ve belli edersek bunu geçmeyi cesaret edemez.
Detayda belirttiğiniz gibi hoş sohbet ettiğimiz kişi sohbet sırasında aralara " canım, tatlım" gibi kelimeleri rahatlıkla sıkıştırıp kullanabiliyorsa bu aslında bizim ona bu rahatlığı tanımamızla ilgili.
Net çizgileri olan bir insan karşısındaki insana da bunu net bir şekilde belli ederse açlık sofrasında meze olamaz.
Detayı yanlış okumuş olmalısın bahsedilen durumda mesela örnek verecek olursam şu an benim sana bu hitapları etmemden söz ediyorum. Herhangi bir rahatlık söz konusu değil! Diğer türlüsü insanların ikili iletişimi çok fazla yoruma açık bir konu değil.
Normal bir konuşma esnasında, diye başlayan cümlenizden daha önce konuşmuşluğumuz olan bir kişiden bahsediyorsunuz diye yorumlamıştım.
İkisi yine de çok farklı şeyler değil aynı kapıya çıkıyor hemen hemen.
Mesela şu an bana bu hitapları kullanmanızdan sonra benim vereceğim tepkiler değiştirir olayın seyrini.
Ona farklı bir parantez açarız o ayrı bir konu insanların duruşu ve sergilediği tavır...
Açlık sofrasında meze olmak ne ola ki.. Bende canlanan bazı insanlarda bulunan enaniyetin oluşturduğu boşluğu başka bir insanın o duygusu ile doldurma çabasi peşi sıra gelen silsile. Samimiyetsizlik bu boşluğun sadece bir tanesi. Kendini dünyanın merkezine konan insan başkalarının sinirlarina hadsizce girebiliyor. Bunu bazen canım, tatlım, meleğim vs. yani bir tanışıklık sonucu saygı sonucu oluşan hitaplari kendine hak görerek yapıyor bazen de hayatına müdahil olarak, olmaya çalışarak yapıyor.
Fotoğraftaki adam bana tanışıklık ve saygı ile pekisen samimiyetin, içten yapılmadığında bir nevi miş gibi yapıldığında karşı muhattap tarafindan samimiyetsiz kişinin kendini nasıl küçük düşürdüğünu, her insana duyulması gereken zorunlu saygısını kendi eliyle nasil azalttığını, yok ettiğini ve sonunda insan olarak kalamayacağını anlatıyor..
Kalp öyle bir ayna ki.. O kadar aşikar ki..
Koyan*
Kalemine sağlık yine döktürmüşsün. Çok can alıcı sözler var içinde mesela "her insana duyulması gereken zorunlu saygısını kendi eliyle nasil azalttığını, yok ettiğini ve sonunda insan olarak kalamayacağını anlatıyor.."
Belli bir samimiyet içinde varsa buna söz edemem ama hiç tanımadığın insana bu şekilde yaklaşımların altında ciddi psikolojik sorunlar olduğunu düşünüyorum.
Soruya el cevap vermiş olayım,
Konuşmayı seven birisi değilim, kolay samimiyette kuramam.. Uzaktan bakarım, tanırım öyle samimiyet kurmaya başlarım ama meze olmuş muyumdur? Olmusumdur belki de. Ama hala ne zaman, nerede, kim tarafından, kimin masasında oldum net bir şey diyemiyorum. Tek bildiğim güzel Rabbim kal dili, hal dili, ruh dili aynı seyi soyleyen ve hisseden insanlarla hemhal eylesin bizleri.
Amin, herkesi kendi gibilerle karşılaştırsın diyelim.
Amin ecmain.
Cevap
3Cevap
Gelen yorumları okudumda aralarında iki kişi bizzat kendilerini tarif etmişler, nazar boncuğu koyayımda nazar değmesin...🧿
Farkındayım
Hepimiz kendi kum saatinin içindeki kum tanelerinden ibaretiz. Vakit dolunca son kum tanesiyle birlikte tükeneceğiz, o zaman eninde sonunda tükeneceğimizi bile bile bu kadar kasmak niye? Hayatı gelişine yaşayıp merkeze kendimizi koymalıyız yoksa kum saati kırılır vakit dolmadan paramparça oluruz.
**Duanda insanlara isyana amin dedirtiyorsun🙄
Hayır akıl fikir ihsan eylesin olacak orası otomatik tamamlamış olmalı. Tamam ama atladığın nokta kum tanesi olsak bile insanın kendine olan bir saygısı olmak zorunda değil mi? Yani kasmaktan kastın eğer meze yapmak ya da olmak da ben o kum saatine sığmam...
Elbette insanın kendine saygısı olmalı, kendisi de dahil kimseye meze olmamalı... Demek istediğim ona buna hatta kendine kendini tükettirirse zamanından önce biter, tükenir, parçalanır. Hayatın merkezine kendisini koyup hedefe kilitlenmeli, biteceği güne kadar düzenle intizamla hedefine varmalı...
** orada iki harfin farklılığı insanı isyana sürüklüyor yoksa ihsan olduğunu elbette anladım ama anlamayacak olup o şekilde okuyanların vay haline🥹
Niyet önemli nihayetinde ben yazarken ne niyetle yazdığımı biliyorum okuyanın da niyetini düzeltir bence yaradan...
Kral çıplak diyebilmek önemli bunu demediğimiz sürece kral üzerine bir şeyler almayıp hastalanıp ölsün diye bekleyelim mi diyorsun😄
Aptallarla uğraşma keyfine bak diyorsun aslında bir yönden de haklısın ama çok saf insanlar var neye alet olduklarını görmelerini istemiş olabilirim. 🙂
Böyle düşünmek istemiyorum ben saf olduklarına inanmak istiyorum aksi kalbimi ve enerji yollarımı kapatacak biliyorum boş ver 🙂
Elbette ki ilgi ve jestin kimden geldiği mühim. Açlık sofralarına meze değilimdir diye düşünüyorum, çünkü karşı cinsle iletişimime dikkat ediyorum diye düşünüyorum, her görüşte yorumumu yoruma kapatıyorum, dışardan insanlar bilhassa erkekler yorumuma müdahil olmasın, beni özel sohbete davet etmesin diye, etseler de değişen bir şey olmaz lakin bu davetleri dahi görmek istemiyorum.
En azından bir kalkan oluşturmuşsun kendine bu da güzel, sadece burası için değil her yerde denk gelir oldum bir nevi duygusal taciz bence bu hiç tanımadığın bir kadına konuşma arasında güzelim tatlım prensesim canıms gibi sözler sarf etmek fakat farkında bile olmayan bir sürü insan var ve tepki versen bu onun tarzı olur. 😄
Aslında bu konuya yönelik bence yazsaymışsın daha iyi olurmuş : ))
Soruya uzun uzun yanıt vermeyeceğim, bu yazdığın şeyleri bu sitede sıkça görüyoruz. 2 tarafta reelde doyuramadığı açlık hissini burada bastırmaya çalışıyor, 2 kelimeden sonra canımlar, cicimler havada uçuşuyor, yılışık, ya. vşak, gevşek tavırlar... vs., karşı tarafta aynı gevşeklikle karşılık veriyor. Alan da memnun veren de memnun, herkes halinden memnun...
ekonomik canlılık varsa sorun yok,😃
Ekonomik canlılık deyince aklıma birden sitedeki herkesin yönetici, iş adamı, zengin olduğu da aklıma geldi : ))
herkes yazan öğretmen gördü bu göz 😂😂
Senin gözlerinin görmediği kalmamıştır diye düşünüyorum : ))
gözlerim 3'75 bazen kaçıyor :))
Bunu erkeklerin kadınlara yapmasına alıştık.. Yani çirkin görünse de bir alışılmışlık var ve çoğumuz normal karşılayabiliriz fakat bunu gerek göz önünde gerekse de subliminal mesajlarla yapan kadınları görünce çirkinliğin derecesi kat be kat artıyor.. Bir de birçok yerde bunun aksini iddia eden yazıları bulunmasına rağmen...
İki yüzlü desen hafif kalır, bukalemun desen hayvan alınır.. TDK üyesi olarak acil toplantı istiyorum bunlara yeni bir kelime bulmak adına.. 😄
Aklıma hemen bu video geldi 😄
😂😂 ilk defa izledim ama adam haklı bende aynen böyle düşünüyorum.
Hahah bir de basit düsünen erkek derler 😄
Basit ve düz olan kadındır aslında ama bunu kadınlar kabul etmez 😄
Aslında kabul ediyorlar, erkekler bizi anlamadıklarını söyleyip duruyorlar 🙃
Ben anlıyorum tek derdim anlaşılmamak 😄
O da olur bir gün 😄
Olur mu dersin be inanayım mı 😄
Ben astrolojiye sen ona inan nasıl anlaşma 😄
Alla beni pulla beni şarkısını işte ona söylerim 😂😂😂
Sen alla beni pulla beni kısmını söyleyeceksin değil mi 😄
Kandırılıyor gibi hissettim şu an anlaşmamız var 6 ay daha yengeçsin unutma 😄
Bak işin sonunda anlaşılmak var umut var bence bir düsün 🙃
Umut her insanı kandırmaya yeterki bir güç bu kelimeyi en çok da dolandırıcılar kullanır 😄 ele verdin umut taciriii :))
İnsan en çok maruz kaldığı şeyi iyi öğrenirmiş :))
Ne manipülasyon yapıp duruyorsun sen 😄 ben çok mu kandırıldım yani 😄
Ben kendi açımdan söylemiştim ama o da güzelmiş 😄
Şu an çok manipülasyon yapan biri olarak yapıldığımı düşünerek aslında sözü haklı çıkardım :)))
Söz kendisi haklı değil yani sen çıkardın 😄
Yani ne sandın ben haklı yaptım onu bensiz bir hiçti 😄
Fark ettim 😄
Aferin😄

Mağdur olanı yermektense mağdur edene sövmeyi tercih ederim.
zaten bende mağdur edenlere sevgi vermedim. detayda mağdur edenlere sövgüler!
burada bu "hırsız" tiplere özellikle iltimas geçiliyor. Aktif üyenin iyisi kötüsü olmaz diye düşünen bir site yönetimi var. Arada onlara da bi iki dua ediver hayrına.
site içindeki bozulma neyin neden yapıldığı zaten aşikar aslında herkes her şeyin farkında ama susmak kolay olan onu seçiyorlar. Beni rahatsız eden sadece burada kötü niyetli yaklaşımların insanlar farkında olsun kismiydı ama alan satan razı sanırım.
Site içindeki kokuşmuşlar temizlenmedikçe mağdur da bitmez hırsız arsız da. Yapanın yanına kâr kaldığını gören yapmayı düşünen de yapmaya başlıyor. Avrupa'da kurallara uyup ana vatana dönünce zıvanadan çıkan gurbetçiler gibi. Neden? Çünkü orada yere çöp atsa o çöpü ona geri monte ederler. Gibi gibi.
Jsjsjs ne yapalım hayat bu bazen meze ederler bazen meze ederiz kımse meze olmadım ya da meze yapmadım derse bana göre samimiyetsizlik orada başlar
aynen hepimiz ister istemez olabiliyoruz...
Çünkü herkesin aç olduğu bir noktası vardır
açlık oyunları diyorsun yani
E yani insanın doğası gereği jsjs
o doğa değil mi zaten insana hep yanlışı doğru gibi gösteren...
Cezbedici gelişindendir doğanın
İşte o gördüğün mal benim tükettim kendimi
Abisi sen tüketmezsin kendini biraz canını sıkmışlardır ama geçer merak etme 😊
Kelebek ömrü uzatan gülücük koydum bak ona göre abisi 😄
Aaayy balkonda ki kelebeğim daha 3 sene daha yaşar jcjc
Değilim karşim
Dediğimi yapana kdar devam edicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?