İstemsizce açlık sofrasında bir meze olduğunun farkında mısın?

Burada bir mal görüyorsunuz kendi kendini tüketen! Bilinçli çok bilinçli ;))
Burada bir mal görüyorsunuz kendi kendini tüketen! Bilinçli çok bilinçli ;))

Samimiyet ve içtenliği yerin 7 kat dibinde de gömsen, sesi gelmese bile kokusunu alırsın..

Girişe iliştirdiğim söz aslında iletişimde samimiyetsizliği gözönüne sermektedir.

  • Etrafını gözlemlediğinde ilginç insan tipleriyle karşı karşıya kalırsın, hiç tanımadığı etmediği insanlara şirin gözükmek adına verilen çabalar, yapılan jestler ya da sıradan minik sohbetler arasına serpiştirilmiş o kocaman açlık hissi...

Peki nedir bu açlık hissi yani kimin açlık sofrasına meze oluyoruz ya da nasıl oluyoruz?

Mesela normal konuşma anında flört açlığı vardır karşı cinsle yakınlık kurma girişiminden öte o açlığı doyurma..

Sizinle çaktırmadan flört eder aralara canım, güzelim caniko, bebeğim, tatlım canısı vb...

Ya da sevgiliye yapması gereken jestlerden diye bildiğimiz küçük jestleri vardır, hani bir şarkıda varya siz bilirsiniz, adını dağlara yazdım yarimm ee hadi o mal aşık aklı gidik, dağa taşa adını yazıyor kurda kuşa yem olacak haberi yok :)) ya sen sana noluyor hayırdır mecnun hahaha

Bu ve benzeri jestleri sizi önemli ve değerli gösterme çabası halbuki daha adını bile bilmez andaval:))

Psikolojik olarak bu bir çok insanın hoşuna gider çünkü övgü ve ilgi barındıran söz ve davranış, nefsi doyurur ve sizi oraya daha çok çeker. Eyvallah çekebilir açlık kötü, nefs pis boğa-zlıdır 😃

Ama bu işte sanki bir yanlış var gibi hani hepimiz hem fikirdik? İlgi ve jestlerin kimden geldiği önemliydi ohoo yine su koy verdiniz :))

Buraya kadar benden, farkındalık yaratacak bir çok bilinçli insan olduğu varsayarak sözü size bırakıyorum.

Bu soru böyle yavan oldu bir jest yapmam lazım size

Hepinizin adını ağrı dağına yazmak vardı şu an ama hava çok soğuktur şimdi orada 😂😂 Allah akıl fikir isyan eylesin aminn diyen kullarına ilk Amin benden :)))

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sormakdaki amaç burada ya da başka yerlerde insanların bilinç altında yatan bir sapkınlık olduğunu gözlemlemiş olmam...
Küçük yaşta, tecrübesiz, saf düşüncelere sahip kardeşlerimiz var. Bu soruda böyle bir sohbet sonrası açığa çıktı.
Yani en azından bir farkındalık yaratmaktı, yanlış intibalar bırakmasın kimse üzerinde...
İstemsizce açlık sofrasında bir meze olduğunun farkında mısın?
Cevapla