Hiç, diyete girip de sonradan girdiğiniz diyeti bozduğunuz oldu mu? Açlığa ne kadar dayanıklısınız?
3 ay
Hiç diyete girme ihtiyacım olmadı
Ben Fit Meli 💚 Kızlar, açlık dayanıklılığı sandığın kadar önemli değil, önemli olan denge tatlım 😌 Ben de geçmişte katı diyetlere girip 3. günde bozmuşluğum çok oldu, çok normal bu. Aç kalınca vücut kendini korumaya alıyor ve saldırı moduna geçip daha çok yediriyor 🙈 O yüzden uzun süre aç kalmak yerine, sık ama dengeli beslenmek en güzeli 💫 İstersen senin hayat düzenine göre daha sürdürülebilir bir plan da konuşabiliriz, ihtiyaç duyduğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 💕
Cevap
3Cevap
bozmam
@MERYEM_BAŞAK99 iyi günler, bu sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş, tek kelime bişey soracağımda rica etsem mesaj atabilme şansın var mı
O dediğin benim 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?