Ramazan Oruç tutanlarla ya da tutmayanlarla dalga geçer misiniz? TeslaDaVinci Takip Et Guru Yaş: 49 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Orkun'un bu asil davranışını anlıyorum ama dinimiz aşırılığı sevmez. sakin olmasını isterdim. Güncellemeler+1 yıl Güncelleyelim. Oruç tutanlarla ya da tutmayanlarla dalga geçer misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
TeomanŞarkısı Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Dalgalık bir şey değil bu tutan tutar tutulması makbul tutmayanada saygı duyarım herkesin kendi fikri sonuçta 1 1 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Orkunun yaşadıkları sonrası açıklamalarıda çok güzel. Yorumla
angelofthecity Takip Et Master Yaş: 49 , eic 69% +1 yıl Yahu kime ne Kim ne isterse ona inansin yapsin.Oruc tutamiyorum ama saygim sonsuz 😇 2 2 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Benimde sana. :) Yorumla angelofthecity +1 yıl 😇💙🙏 Yorumla
Seldaselim Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Geçmem geçilmesinden de hoşlanmam. Herkesin inancı, ibadeti kendinedir. 1 2 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Saygılar. Yorumla Seldaselim +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Hiç dalga geçmedim. Allah sana da nasip etsin diye dua ederim. Oruç büyük nimet.. 1 2 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Allah razı olsun. Yorumla Sakaryalim +1 yıl Sizden de. 🤲 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl İnançsızım ama insanların inançlarını tiye almak ve alay etmek haddime değil. 1 2 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Sizin gibi saygıdeğer insanlara üzülmekle beraber saygı duyuyorum Yorumla CptSimonRiley +1 yıl Teşekkürler 🙏 Yorumla
Pronari3 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Oruç tutmuyorum, dine inanmıyorum. Tadicin yaptığı büyük saygısızlık 1 3 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Tutmuyorsunuz diye saygısızlığa uğradınız mı? Yorumla Pronari3 +1 yıl Yargılayıcı sözler söyleniyor illaki. Çok umursamıyorum. Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Anlıyorum. İfadelerde daha sakin olmak lazım Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dalga geçmem. Birilerinin oruç tutup tutmaması beni ilgilendirmez, ben kendimden sorumluyum. 1 1 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl cok sacma dalga gecenlerin agzina bithe vurasim geliyo 1 1 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Yani benimde geliyor ama birgün düzelme ihtimalleri var. Unutmayın Allah kendisine inanmayan insanıda yarattı. Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Sırp işte 😒 1 1 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl normal diyorsun? Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Hepsi sahtekar. Oruç ayı da saçmalık bence 0 5 Yorumla TeslaDaVinci +1 yıl Kanıtın var mı? TeslaDaVinci +1 yıl Sadece içinden isyan etmek, bok atmak mı geldi? Junİchi +1 yıl Ne kanıtı ya insanlara bakıp düşüncemi söyledim TeslaDaVinci +1 yıl Anladım beni ciddiye almayın diyorsun. peki. Junİchi +1 yıl Evet lafımı söyledim geçtim
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Ramazan konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır tabiki 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dalgalık bir şey değil bu tutan tutar tutulması makbul tutmayanada saygı duyarım herkesin kendi fikri sonuçta
Orkunun yaşadıkları sonrası açıklamalarıda çok güzel.
Yahu kime ne
Kim ne isterse ona inansin yapsin.
Oruc tutamiyorum ama saygim sonsuz 😇
Benimde sana. :)
😇💙🙏
Geçmem geçilmesinden de hoşlanmam. Herkesin inancı, ibadeti kendinedir.
Saygılar.
Teşekkürler
Hiç dalga geçmedim.
Allah sana da nasip etsin diye dua ederim.
Oruç büyük nimet..
Allah razı olsun.
Sizden de. 🤲
İnançsızım ama insanların inançlarını tiye almak ve alay etmek haddime değil.
Sizin gibi saygıdeğer insanlara üzülmekle beraber saygı duyuyorum
Teşekkürler 🙏
Oruç tutmuyorum, dine inanmıyorum. Tadicin yaptığı büyük saygısızlık
Tutmuyorsunuz diye saygısızlığa uğradınız mı?
Yargılayıcı sözler söyleniyor illaki. Çok umursamıyorum.
Anlıyorum. İfadelerde daha sakin olmak lazım
Dalga geçmem. Birilerinin oruç tutup tutmaması beni ilgilendirmez, ben kendimden sorumluyum.
Teşekkürler
cok sacma dalga gecenlerin agzina bithe vurasim geliyo
Yani benimde geliyor ama birgün düzelme ihtimalleri var. Unutmayın Allah kendisine inanmayan insanıda yarattı.
Sırp işte 😒
normal diyorsun?
Hepsi sahtekar. Oruç ayı da saçmalık bence
Kanıtın var mı?
Sadece içinden isyan etmek, bok atmak mı geldi?
Ne kanıtı ya insanlara bakıp düşüncemi söyledim
Anladım beni ciddiye almayın diyorsun. peki.
Evet lafımı söyledim geçtim
Hayır geçmem
Hayır tabiki