Ramazanda dışarı çıkıp bir şeyler yiyip içmek saygısızlık mı sizce?

Arkadaşlar evde inanılmaz bunaldım. Ameliyat filan oldum evde sıkışıp kaldım. Oruç tutan bir insanım fakat regl oldum, oruçlu değilim. Biraz dışarı çıkıp hava almak istiyorum, dışarıda değil de avm’ye gidip bir şeyler içsem saygısızlık mı sizce? Sonuçta o kata sadece yemek yiyenler filan çıkıyor, bilemedim :)

Ramazanda dışarı çıkıp bir şeyler yiyip içmek saygısızlık mı sizce?
Cevapla