Merhabaa 🌸
Biz yemeğimizi yedik, kahvelerimizi de içiyoruz miss gibi 🙃🌸🌸


Merhabaa 🌸
Biz yemeğimizi yedik, kahvelerimizi de içiyoruz miss gibi 🙃🌸🌸


Mutlaka önce kendimi bir dışarıya atıyorum. Biraz yürüyüş yapıp kan şekerimi dengelemeye çalışıyorum. Daha sonrasında eve gelip bir şeyler izlemeyi tercih ediyorum
kız tırnağına kalebodur döşetmiş
Ajzkxkzjxkx
merci madam, sana bi fişneli kek alayım :)
İftardan sonra çok iyi gider 😅
konum at :)
Yemek yedikten sonra dışarıya çıktım hava rüzgarlı olduğu için fazla duramadım. Şimdi oturuyorum modum dünden beri düşük toparlanmaya çalışıyorum
Afiyet olsun, oruç tutmadığım için iftar durumlarım olmuyor. Ama şu an dinleniyorum, birazdan dışarı çıkacağım.
Cevap
31Cevap
Yürüyüş iyi oluyor. Tatlı için yere ihtiyacım var çünkü😅
Bütün gün de rulokat istediğim için onu bulmaya çıktım.
İftardan sonra herkese bunu söylüyorum Jdjdj https://www.instagram.com/reel/CqLk9Llv5mq/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ahahha 😅
😅😅
Ailemle çay, kahve içiyoruz sohbet ediyoruz, yorgunsam işten geldiğim için sonra uzanıp film keyfî yaparım, sahuru beklerken kitap okurum vsss
Instagram’a giriyorum. KS’de soru cevaplıyorum/soruyorum. Bir şekilde vakit geçiyor işte
bu hafta 16-24 iste oldugum icin calisyirum yemekten sonra da
İftar sonrası ilk yaptığım şey yürüyüş sonra güzel bir keyif kahvesi
Ya iki adım atıyorum ya da sırt üstü yatıyorum.
Biraz telefon ile uğraşıyorum sonra da uyuyorum.
Flörtle sohbet ediyoruz keyifli geçiyor o tam bir prenses 😊
Kahve sigara KSde ve instagram
Eğer evdeysem biraz müzik çalışırım film izlerim, eğer işteysem işteyim zaten işimi yaparım
teravihe gidiyorum ya da kendimi mide ağrısından soda içerken buluyorum 😂
Depremzedeyim genelde dışarda dolaşmayı tercih ediyorum zaten yemek yapacak bı evimiz olmadığı için iftarıda aşevlerinden alıyoruz
Odama çekilip tüttürüyorum 🥳
Okey veya spora gidiyorum
Ders çalışıyorum 😎
İftarı sevgilimle açıyorum sahuru karımla yapıyorum , arada kalan zamanda da ex asklarima yazıyorum.
Film izleyeceğim bugün
Alakasız olacak ama alfa karakter kadınlarda değil sadece erkeklerde oluyor. Hani alfa beta olayları. Sosyolojik açıdan böyleymiş. Bir de merak ettiğim bir şey var. O tırnaklarla nasıl yazı yazabiliyor ya da kendinize dokunduğunuzda nasıl bir yerinize batmıyor? misal saçınızı nasıl yıkıyorsunuz
Teşekkürler yorumun için öncelikle, alışınca hiçbir sorun olmuyor alışması önemli 😅
rica ederim, anladım :D zor görünüyor
Dışarda, arkadaşlarla oluyorum genelde..
Kahve sigara belgesel bu aralar okyanus canlıları ilgimi çekiyor
Önce kahve şimdi çay içiyorum
ellerin çok kibar seksi kadın
İftardan 2 saat sonra spora gidiyorum
KS Tv Fox Yasak Elma 🍎 belki coffee
Yemek bitti çay sigara devam
Ders calistim simdi tv izliyorum
Teravih, sonrasında ise PC oyunları.
Simdilik KS ye girdim sonrasini henuz planlamadim
Teravihi bekliyorsunuz. Ne güzel.
Yatıyorum günün yorgunluğu var.
Ohh ne güzel 😍 ben ders çalışıyorum
Ne b... yediğim belli değil
Oyun müzik vs geçiyor
Ojeler çok güzel
Topuklu da öyle kaç numara
Sigara sigara ve sigara
Çay içerim
Hiççç
çay içiyoruz
Uyıyorum
KS deyim genelde
Sigara maalesef 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?