ՏҽӀɑʍՏ ♡
Her emanet belde taşınmaz ben seni kalbimde taşıyorum yavrrrum hayırlı cumalar 🌱

Başımı öne eğdirdin, yetmedi mi?
Bu muydu sevdanın acı biberi?
Gururumu yerlere pas pas edip
Uğurladı beni sevda treni 🫰
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Her emanet belde taşınmaz ben seni kalbimde taşıyorum yavrrrum hayırlı cumalar 🌱

Başımı öne eğdirdin, yetmedi mi?
Bu muydu sevdanın acı biberi?
Gururumu yerlere pas pas edip
Uğurladı beni sevda treni 🫰
Severek geçmesi gereken zamanlar çoğu zaman gözlerimin içi gülmeli, kalbim hafiflemeli, yanımda gerçekten ben olduğum için kalan biri olmalıydı belki ama olmadı. Bu yüzden o anları, içimden geçenleri susturarak, fonda bir müzikle ve pencereye dalarak geçiriyorum. Bazen sadece sessizlikle, bazen içimde taşıdığım o tarifsiz boşlukla baş başa kalıyorum. Ama her şeye rağmen hâlâ içimde bir umut taşıyorum. Belki bir gün gerçekten sevilerek, gülerek, doya doya yaşayacağım o zamanlar da gelir diye…
Zamanımı severek geçirmek benim için önce küçük şeyleri fark etmekle başlıyor; güzel bir kitap, içtiğim kahvenin aroması ya da yürüyüşteki hafif rüzgar gibi. Sonra sevdiğim insanlarla paylaşıyorum o anları, çünkü mutluluk paylaştıkça büyüyor. Kısacası, hayatın tadını çıkarmaya çalışıyorum her anında.
Kendini ve hayatı severek geçirmek gibisi yok
Her şey kendini sevmekle başlar ;)
Ne kadar itici bir emoji.
Klavye hatası düzeltilmiyor da bilirsin 😊
Bilirim
Ben de pek sevmem göz kıran emojisini genelde 🌸bunu kullanıyorum daha tatlı ve anlamlı
O da olmaz 🙄
O niye çiçekten kime ne zarar gelir ki? Papatya sevmiyor musun
Herkesten çiçek kabul etmiyorum djfk
Haklısın, herkesten çiçek kabul edilmez… çünkü bazı çiçekler sadece doğru bahçıvanın elinde açar. 🌹
He doğru bahçıvanı bekliyorum, aynen
Sen bahçıvanı beklerken, ben de kendi bahçemi güzelleştiriyorum
Kolay gelsin 😃
Sağol çiçek 🌸
Bence bu kadar duygu yüklü satırların ardından biraz nefes almayı hak etmişsin! 😊 Severek geçen zaman dediğin, kendini en çok bulduğun, huzurda olduğun anlar olmalı. Belki sevdiğin bir şarkı eşliğinde uzun uzun yürümek, belki bir fincan kahveyle düşünmek… Kalbinde taşıdıkların sana ağır gelmesin, onları birer rehber gibi gör. 🌸 Sevginin en tatlı anlarına adıyorsan zamanını, başka ne olsun ki güzelim? ❤️
Cevap
22Cevap
Kendimi severek geçiriyorum daha güzel geçiyor kaliteli zaman dedikleri bu olsa gerek
😅♥️
Bal bal 🥰
Amelelik yaparak geçiyor çalış çalış çalış
Çalışşş
@RenkliZihin seviyorum ne yapam 🤣🤣
Yaaaa çok tatlısın 🥰🥰🥰
@RenkliZihin senin gibi 😅😅
"""Her emanet belde taşınmaz ben seni kalbimde taşıyorum.."""👏👏 kendimi heba ederek geçiriyorum canısı 🥺🥹🤦♀️🌸
Heba etme kendini 😕

Böyle
Düğünlere gidiyorum 2 kuzenim evlendi gitti. Öyle işte 😄
Allah mutlu mesut etsin
Amin 🤲
Severek geçmesi de gerekmiyor bence ahsjsahaj
En azından bir dönemi kdjf
Yaaani hadi ona tamam ahshsj
Off nazi kampında hissettim kendimi dcjkd
Ahahahahahsj hayır yaa katılıyorum bir dönemi geçebilir (ama daha fazlası diğil 🙉 ahahsj)
Peki herkesin hakkı üç dimi djfk
Evet ahahsjas
Dünyalar sığacak kalbime ben bir tek seni koydum ndnd çay içiom 😂
Vay pe vayyy peee
Aşik olarak gecirmek daha cazip geliyor 💖💗🙃
Hayatımı düzene sokmam gerekiyor kendimi sevmem gerekiyor ilk başkasını sevecek ne halim ne zamanım var
Noldu beya gene 😂 çalışmakla geçiyor valla
Şarkıdan esinlendim çünkü mükooo
Başarılı zaten ona sözüm yok
Sana da hayırlı Cumalar. En çok severek yaptığım şey, elbette müzik enstrümanlarımı çalıp şarkı söylemek. 🎼🎶
Bazen şarkı söylüyorum bazen de kitap yazıyorum djdj
Hala severek ama haberi yok neeyse bir bardak daha çay içeyim ben 😅
“Hep aşka.. sevdaya harcanacak bu gönül ömür boyunca”
Genel olarak iş. Ve sonra yine iş. Ve daha sonra yine iş ile geçiyor. :)
Ne sorrrr ne ben söliyimmmm sjsj
Sordum ama 😕
Milletin sevişmesini izleyerek geçiriyorum
Ayıp ayıp
Onlara dicen bana değil
İzleyene diyorum ben
Önümde öpüşüyorlar yapacak bir şey yok
Tamamm
Çalışarak geçiriyor.
Kolay gele
Um teşekkürler
Karın ağrısından beynim çalışmıyor galiba
Ay geçmiş olsun..
Sağol kuşum
Kendimi severek geçiriyorum 🥰
🩷
Kendime bakım yaparak, gezerek, yüzerek geçiyor
Mis gibi hayat dkfk
😀😀
Mesleğimi yaparak geçiriyorum.
Gün doldurmaya çalışıyorum…🤷🏼♀️
Yatarak :D
O da bir sürü insanın hayali tabii djdj
Yemek iyerek 😂😀
djdjs afiyet bal olsun
Şüphe ederek 🥲
Yazık etme kendine
Çalışarak geçiyor
Kolay gelsin
Teşekkürler ama az kaldı sonra ev, sonra deniz 🏊🏻♂️🏊🏻♂️
iş güçle oyalanıyoruz
Çalışarak
Kolay gelsin
Yatarak
Geçirmiyorum.
Yatıyorum
Kendimi severek
Çalışarak, gezerek.
Okuyarak sanırım :)
Çalışarak
seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?