Valla ben iftar dan sonra yatıyorum uyku basıyor kendiliğinden devrilip kalıyorum yeni uyandım geri yatacağım çok yorgunum her yerim ağrıyor 😣

Valla ben iftar dan sonra yatıyorum uyku basıyor kendiliğinden devrilip kalıyorum yeni uyandım geri yatacağım çok yorgunum her yerim ağrıyor 😣

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
2 gündür 4 saatlik uykuyla ayaktayım evladım, insanüstü bir özellik.
Genelde uyumam da bu soruyu ben sorucaktım şimdi 😡
takılıyorum 😀
Uyumuyorum sahura kadar
zabaha gadar burdayız
Yatıyorum yoksa sabah kalkamam 8 de işe gidiyorum
Yatışşş 👌
Yatiyorum
Yatıyorum
Keyfine göre
Ayaktayım genelde