Merhabalar Herkese 🌸

Beni en çok uykusuzluk zorluyor. Bu sebepten eğer işe gündüz gideceksem sahura kalkmam. Hem aç hem uykusuz olacağıma sadece aç olurum daha iyi.😂
Merhabalar Herkese 🌸

Beni en çok uykusuzluk zorluyor. Bu sebepten eğer işe gündüz gideceksem sahura kalkmam. Hem aç hem uykusuz olacağıma sadece aç olurum daha iyi.😂
Ben hiç tutmuyorum. ama susuzluk daha kötü olabilir bence. yaz aylarında da özellikle hava sıcak olduğu için ama kimisi için de yemek sorun olabilir. bu aslında kişiye göre değişir eğer kişi hasta ise zaten tutmaması gerekir çünkü iştahını kontrol edemez kan şekeri sürekli düşer çünkü. o yüzden de vücudu çok yormuyorsa yemek sorun olmaz su daha çok sorun olabilir
Evet evet doktor tutma derse tutmayın diyorlar zaten
Ben sahuru erken yapiyorum. Hem kalkmak zor oluyor. Hemde uyaninca daha uyuyamayan biriyim. Sabah alarma kadar uyanik kalabilirim yani kalktıktan sonra. O yuzden saat gece 12-12.30 gibi yemegimi yiyip yatıyorum. Ben cozumu boyle buldum yani. Aslinda sahura kalkmak daha guzel, o saatlerin tadi daha bir baska ve daha bereketli belki de. Uykuyu yenip kalkmak daha sevap belki ama ne yazik ki okul, iş guc derken, uykusuzluk derken bu sekilde yapamiyorum.
Gece yatarken bile kafamdaki dusunceler 1-2 saat yokluyor belki beni. Haftasonlari erken kalkarsam daha erken uyu diyorum dusunceler geliyor hurra diye. Kurup duruyorum kafamda ve stres oluyorum. Cogu zaman bunu kontrol altina da alamiyorum. Dusunceler olmasa bile gurultulu bir yerde yasiyorum ve en ufak seslere uyanan biriyim. Tekrar uykuya dalmak her turlu zor oluyor. O yuzden sahuru yapip yatmak benim icin daha iyi bir cozum.
Aslında sahurun bereketini alın derler ama senin anlattığın şekilde eğer başka türlü uyuyamazsam diyorsan da gayet mantikli
Bendi uykusuzluk zorluyor yinede sahura kalkıyorum..
Sahura kalk kız 🙄 sahura kalkmak sünnettir peygamber efendimiz bir bardak su için bile olsa sahura kalkın demiş..
Uykusuzluk nerede zorlayacak beni 😄 açlık ve susuzluğu da aşmak kolay mesela bir işe koyul oyun oyna dizi film izle hiç hatırlamıyorsun veya birisi ile sohbet et
Cevap
45Cevap
Açlık hissi bir yere kadar ama ilk iki gün falan baş ağrısı yaşıyorum umarım yarın bunu yaşamam
Açlık vuruyordu tuttuğum zamanlarda
Çok fazla su içen biriyim susuzluk zorluyor beni.
İlk günler açlık diyebilirim ama alışınca o da geçiyor genel olarak ilk günler hariç ben sorun yaşamıyorum.
havalar güzel aslında :)
yani sıcak yok belki biraz yorarsam kendimi susuzluk beni yorar
Çalışırken uykusuzluk zorlardı bu sene susuxluk zorlıycak Allah yardımcımız olsun 🤲
Amin
İstanbul'da sahur yaklaşık 05:30 oruç başlangıcı 06:20
neden aç uykusuz olasınız ki
gece erken yatın. mesela 23:00 gibi uyusanız 05:45 de kalksanız. 7 saate yakın uyumuş olursunuz.
Açlık da sorun yaşamam asla uykusuzlukta yaşayabilirim baş ağrısından dolayı ama en çok zorlanacağım şey susuzluk ona hiç dayanamam asla
midem ağrıyor hep ağrıdan son saatlerde sadece ağlıyorum ağrıdan o yüzden açlık susuzluk çok umursamıyom
Uykusuzluğa işimden dolayı alışığım ona rağmen uyku düzenimi de korumayı başarıyorum. Ama oruç tutmuyorum
Geçen sene açlık veya susuzluk hissim yoktu aslında uykusuzda kalmıyorum. Yani hiçbiri.
Benim içim hiçbiri
Sıkıntı çekmiyorum
Sadece azcık asabi oluyorum
ılac alıyorum o benı zorlamazsa hıcbırsey zorlamaz. gecen sene tutamadım mesela
Sigarasızlıktı ama 1 haftadır sigarayı bıraktım😅 umarım zorlanmam susamam acıkmam
Beni susuzluk zorluyor ya açlık değil de. Uykusuzluk da aynı şekilde zorlamaz.
Uykusuzluk. Nöbetli çalışan olduğum için daha da zoruma gidiyor
Sadece susuzluk yoruyor bir süre sonra onada alışıyorum
Dikkat gerektiren bir iş yapıyorum, iki yıldır tutmuyorum halsizlik uykusuzluk yapıyor bende.
Beni zorlayan sadece susuzluk. Diğer türlü pek zorlanmıyorum.
Susuzluk. Çalışma koşullarından dolayı sürekli su isteği oluyor. Açlık yoksa çok aramıyorum.
Sabahları uykusuzluk, akşama doğru susuzluk..
açlık kesinlikle, uykusuzluk neden zorlasın ki?
Sahura kalkıyoruz ya birkaç saat sonra da gün başlıyor. O yüzden 😁
Motive olduktan sonra hiçbir şey zorlamaz. Tutmaya zorlanan da tutmasın bi zahmet.
Sadece susuzluk bir tık zorlayabiliyor
Oruçluyken Survivor izlemek zorluyor en çok 😂😂
Yorgunluk.. zor oluyor ama sükürki son yarim saat 1 saate yasaniyor bu.. oda mutfakra geciyor pek hissetmiyorum
Oruc tutarken ne yemek nede sigara canim istemez. Havalar sicak ya da soguk olsada sadece susuzluk cekerim
Beni sadece su zorluyor ya günde litrelerce su içiyorum birden kesince ilk 1 hafta baş ağrısı yapıyor
uyumak da yemek yemede hayatta aksatmadığım ve sevdiğim iki şey her gün uyur veya yemek yiyebilirim bu yüzden ikiside çok zorr
Sahurun da maneviyat açısından ehemmiyeti büyük 😊
Haklısın, sahur yapmıyorum derken aslında uykumu bölmeyecek kadar uyanıp süt ya da su içip uyuyorum. Bereketi almak açısından
Evet çok mantıklı, Allah kabul etsin 🤍🌸
Amin, senin de🌸
🤍🌸
Açlıktan öleceğim günler olduğu için arada tutuyorum dayanamıyorum çünkü çok çok narin vücudum soluyor
Uykusuzla çare var yiyipte yatmak
O da olabilir
Ben uykusuzluğa pek dayanamıyorum, açlığa ve susuzluğa direncim daha yüksek.
Sebep olan şey sonuç olarak sormuşsunuz farkında mısınız?
Oruç sebep, açlık sonuç
Aç kalmaya alışkınım. Eğer oruçluyken fazla hareket ettiysem susuzluk beni zorluyor 😳
Susuzluk hariç her şey zorluyor..
Uykusuzluk herşeyi katlar üçe böler besle carpar
Sigara ve kahvesizlik
Susuzluk zorluyor beni
Uykusuzluk fena bir sey
Sadece susuzluk
Herkesi farklı bir durum zorlar muhakkak
Allahıma çok şükür hiçbiri.
Çoğunlukla uykusuzluk
Susuzluk
Çalışmak zorluyor
Erken kalktıysam uykusuzluk daha zor😜
Açlık zorluyor beni.
Hiçbiri olmuyor bende
susuzluk
İftarı düşünmek en zoru
sigarasızlık baska hiç bişi değil
Tabiki açlık/susuzluk daha çok zorluyor.
Açlık susuzluk şekerim
Uyku ve su gibi sende ki
Uykusuzluk. Bebekte var ona da kalkıyorum
Hiç zorlanmıyorum acıkmıyorum uykum da gelmiyor
Kesinlikle uykusuzluk. Esneye esmeye geziyorum sürekli
Uykusuzluk tabiki çünkü sahurdan sonra insan uyuyamıyor
Beni açlık zorluyor ya...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?