Ramazan ayında ki davul çalınması olayi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence davul çalınması çok saçma bebek falan uyanıyor hasta yaşlı insanlar rahatsız oluyor çoğu kişi de uyanmiyor zaten
Ramazan ayında ki davul çalınması olayi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla