Güncellemeler
+1 yıl
Daha ben ağzımı açmadan fidyeyi aldı geri sattı.. ne insanlar var ya. Verme ya Allah aşkına verme.
Fidye gönül işidir eğer bu adamın zaten gönlünde yoksa bunu kime verdiği önemli değil ne kadar verdi önemli değil gösteriş için yapıyor ki anlattığına göre almamakla iyi yapmışsın.
Cevap
0Cevap
Manyak herhalde
Ya insanlar böyle işte iyilik yapar gibi gözüküp aslında hiçbişey yapmıyolar.. ( akılları sıra böylelikle sevapta alıyolar.. ben verdim o istemedi diye ).. özellikle bu iyilik parayla ilgiliyse kırk kılığa bürünüyolar.. ne kadar acizce ne kadar sahte bir davranış Sen Allahı mı kandırıyosun yoksa kendini mi?
En iyisini yapmışsın
Doğru yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?