İşle ilgili katıldığımız bir fuarda çalıştığımız yabancı İtalyan firmasının temsilcisi ile hoş sohbetimiz oldu. Fuar sonrasında da iletişimimizi sürdürmemiz için telefon numaramı istedi. Paylaştım. Ertesi sabah uçağı vardı. Uçağa binmeden yazdı bana whatsapptan. Daha sonrasında ara ara yazıştık öylesine. Türkiyeye gelirsem buluşurmuyuz diye sordu ben tabi olur dedim. 1 hafta sonra işle ilgili Türkiyeye geleceğini söyledi buluşmak istedi. Ben zor bir dönemden geçtiğimi ve özür dileyerek buluşamayacığımı söyledim. Zorlamadı ama kırıldığını farkettim. Son gün bana Türkiyeye bir daha gelmeme ihtimalinin olduğunu ve benimle bişeyler en azından içmek istediğini, özlediğini söyledi. Ben de özür dileyerek eğer bidahaki sefer gelirsen buluşuruz dedim. Söz istedi ben de söz vermiş bulundum. Ara ara yazıştık. Beni İtalyaya davet etti. Defalarca bana mutlaka görüşmemiz gerektiğini vurguladı. benimle konuşmak onu çok mutlu ettiğini söylüyordu hep. Geçenlerde yine yazdı Türkiyeye geliyormuş. Öncesinde bişeyler içip daha sonrasında aksam yemeği yiyelim mi dedi eğer senin için de uygunsa. Bu seferde kabul etmezsem ayıp olur diye düşündüm ve tamam dedim. Ama çok stresliyim. Yani sadece yemek mi yoksa her hangi başka bir fikri mi var aklında bilmiyorum ama stres oluyorum. en son yazdığında benimle buluşacağı için çok mutlu olduğunu ve günleri saydığını söyledi. Ne düşüneceğimi bilemiyorum bu konuyla ilgili. Evet onunla zaman geçirmek güzeldi eğlenceliydi ama ya daha farklı yerlere giderse durum diye tedirgin oluyorum bir yandan da.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
amacı farklı uzak durun
Abla safmısın adam seninle yatmaya geliyor😂
Hayir cok kibar ve düşünceli biri. Bu kadar basitlesdirmez durumu diye düşünüyorum ya da öyle düşünmek istiyorum
Sen safsın ben anladım, seni çok sevdim boğazköprüsü benim çok ucuza satıcam, istersen sen al😂😂😂
😊 anladim teşekkür
Nihayet, dur bi kurban keselim😂😂
Yahu kondurmak istemiyorum sadece bu kadar basit. Abartmaya gerek yok
Bi de İzmir saat kulesi var bak o çok jelepir😂hed saate bakandan 100tl alıcan, ayağın alışsın çok ucuza bırakırım, saat işinden çıkıcaz, sektör değiştiriyoruz😂ma bella
😐
Ahahaha, bende sana kondurmak istemem ama safsın sen😂
Sağlam fiziğe sahipsin bence
Konuyla bağlantısı ne?
Çekici bulmuş seni o yüzden bu ısrar. Yemekten sonra cinsellik yaşamak istediğini söyleyecek
Peki bu yüzde kac ihtimal sence?
Erkek içgüdüsü, bakış açısı ve empati yaparak cevap veriyorum. İhtimal %90. Öyle bir durumda sen ister misin
Hayir tabi ki. Ben sadece artık daha fazla ayıp olmasın diye yemek davetini kabul ettim. Yani cinsellik cok absürt olur ve is yaptığımız biri sonuçta. Etik degil
Bırak ayıp olsun yahu... kendi ayıp etmiyor mu peki bu kadar ısrar niye? İnsanda biraz gurur olmalı. Senden hoşlanıyor senle yatmak istiyor. Bu yüzden ilk fiziğin sağlam diye tepki verdim.
Peki arkadaşça yaklaşım olamaz mi hic? Yani bir erkek olarak soruyorum. Çünkü biz fuar zamanı is yemeğine katildigimizda hep birlikte yanımda oturmak istedi ve gerçekten keyifli sohbetimiz oldu eğlenceli zaman gecirdik
Olamaz olmaz. Yanında oturmak istemesinin sebebi de belli seninle yatmak. Ne kadar safsın. Seninle tanışmak istiyorum
Ben sadece kendini yetistirmis ve olgunlaşmış bir insanın bu konuyu bu kadar basitleştirmesini anlayamıyorum
Kendini istediği kadar yetiştirsin isterse uzaya çıksın uçarak. Nefs ayrı bir şey. Kendini yetiştiren bir insan cinsellik isteyemez mi? En çok bu tarz insanlar ister
Peki. Cok teşekkür ederim yorumun için.
Rica ederim. Aklı başında bir insansın ama safsın. Tanışmak isterdim seninle. Karekter sahibi birine benziyorsun.
Saflık değil aslında ama nebileyim aciklayabilecegimi zannetmiyorum düşüncelerimi. Ayrıca cok teşekkür ederim. En azından durumun gidişatına göre nasil davranmam gerektiğini bilirim yemekte
Farklı açıdan bakmak istemiyorsun sadece. Rica ederim. Yemeğe çıkacaksın yani. Gidişata göre de düşüneceksin yani
Dediğim bir saygısızlık görmedim. Belki gerçekten iyi bir arkadaş olarak görüyor. Ve 2 kere reddettim bu sefer çok nezaketsizce olur. Farklı niyet sezer isem kibarca bahane bulup kalkar giderim
İradene güveniyorsan yapabilirsin elbette
Benim bu zamana kadar irademe güvenip mahcup oldugum bir durumum olmadı. O yüzden kendime guvenirim
İnşallah böyle devam edersin ne diyim...
Nazik düşüncen için sag ol.)
Sen nazik ve kibarsın.. böyle bir sitede senin gibi birini görmek şaşırttı açıkçası...
Bu site derken? Normal bir soru cevap sitesi değil mi? Herkese acamadığımız duygularımızı burada gizliliğimizi koruyarak paylasabiliyoruz.
Aklı başında, Allah'ın verdiği beyni kullanmayan, düşünmekten aciz, kafasını yormayan, sadece cinsellik amacıyla burada bulunanların çoğunlukta olduğu bir yer. Son dediğin cümleye kesinlikle katılıyorum.
Anladim. Dediğinde haklı olabilirsin ama sonuçta herkes kendinden sorumlu. Ben bunu kimseyle paylasamazdim burada paylaştım en azından az da olsa tedirginligimi atabildim
Tedirginliğini atabilmişsen ne âlâ... sakın güvenme lütfen. Kendini yetiştirmiş olması aldatmasın seni kafasını karıştırmasın
Teşekkür ederim. Gerçekten yorumların için. Fikirlerin cok değerliydi ))
Rica ederim ne demek her zaman beklerim.. tanışmak isterdim 🥲
Cok memnun oldum sozun gerçek anlaminda ama bu tarz yerlerde tanışmak bana göre değil maalesef:(
Ben de çok memnun oldum... ne diyim haklısın.. zorla olmaz.. 🥲🥲🥲
İyi geceler
İyi geceler... pişman olmazdın vallahi bak
Tanışma konusunda mi?
Evet başka ne olabilir ki
Gitmişsin
Haberdar edersen sevinirim
Neyi?
Yemek ve sonrasını
Daha zaman var.
Burdan yazacağına dm. den yazsan ya : )