Bir is iliskisi ne zaman sinirlari aşar? Buluşmaya davet edilen bir kadın ne yapmali?

İşle ilgili katıldığımız bir fuarda çalıştığımız yabancı İtalyan firmasının temsilcisi ile hoş sohbetimiz oldu. Fuar sonrasında da iletişimimizi sürdürmemiz için telefon numaramı istedi. Paylaştım. Ertesi sabah uçağı vardı. Uçağa binmeden yazdı bana whatsapptan. Daha sonrasında ara ara yazıştık öylesine. Türkiyeye gelirsem buluşurmuyuz diye sordu ben tabi olur dedim. 1 hafta sonra işle ilgili Türkiyeye geleceğini söyledi buluşmak istedi. Ben zor bir dönemden geçtiğimi ve özür dileyerek buluşamayacığımı söyledim. Zorlamadı ama kırıldığını farkettim. Son gün bana Türkiyeye bir daha gelmeme ihtimalinin olduğunu ve benimle bişeyler en azından içmek istediğini, özlediğini söyledi. Ben de özür dileyerek eğer bidahaki sefer gelirsen buluşuruz dedim. Söz istedi ben de söz vermiş bulundum. Ara ara yazıştık. Beni İtalyaya davet etti. Defalarca bana mutlaka görüşmemiz gerektiğini vurguladı. benimle konuşmak onu çok mutlu ettiğini söylüyordu hep. Geçenlerde yine yazdı Türkiyeye geliyormuş. Öncesinde bişeyler içip daha sonrasında aksam yemeği yiyelim mi dedi eğer senin için de uygunsa. Bu seferde kabul etmezsem ayıp olur diye düşündüm ve tamam dedim. Ama çok stresliyim. Yani sadece yemek mi yoksa her hangi başka bir fikri mi var aklında bilmiyorum ama stres oluyorum. en son yazdığında benimle buluşacağı için çok mutlu olduğunu ve günleri saydığını söyledi. Ne düşüneceğimi bilemiyorum bu konuyla ilgili. Evet onunla zaman geçirmek güzeldi eğlenceliydi ama ya daha farklı yerlere giderse durum diye tedirgin oluyorum bir yandan da.

Bir is iliskisi ne zaman sinirlari aşar? Buluşmaya davet edilen bir kadın ne yapmali?
Cevapla