KS'de biri ağdadan sonra tüy dökücüyle kıllarından kurtulduğunu yazmış. Metni aynen aktarıyorum:"Ya en kolayı ağdadan sonra hemen tüy dökücü krem sürün. . Kökler açık olduğu için köklere nüfus ediyor.. 4 ağda zamani bunu yapın.. yani sadece ağda yapar yapmaz.. öyle 3-5 sefer falan değil. . 4 seansta tüyler bitiyor.. denedim işe yaradı ve şimdi de tavsiye ediyorum.. üstelik ne batık oluyor ne de pütürlük.. olanları da geçiriyor..
Markası fark etmez ama ben veet i kullandım.. bide benim bacak ve kollarım pütürlüydü.. hepsini geçirdi.. aradan 4 sene geçti işte.. hala pürüzsüz. . Bence bir deneyin.. 10 dk bekletip yıkayacaksınız.. ayda 1 ağda yapıyosun diyelim.. her ay 1 kere sürücen ağdadan hemen sonra kökler kapanmadan.. biraz yakıcak ama öyle acı falan vermiyor..
e işte ben denedim.. zararı dokunacak kadar sık sürmüyosun.. her ağdada 1 sefer.. 4 senedir cillop gibi.. amaan neyse.. hoşuna gitmeyen istediğini yapsın..
Valla bacım.. benim bacaklarımda ve kollarımda maymun kadar kıl vardı.. Su damladığında bildigin yol açılıyordu.. Sarı olsaydılar belki dayanılabilirdi ama simsiyahtılar.. Bide jilet falan vurmuştum daha küçükken.. Resmen iğrençtim yaa.. Ne etek ne kısa kollu giyiyordum.. Allahıma şükür bu şekilde kurtuldum.. Ben size tavsiye ediyorum gerisi size kalmiş.."
Markası fark etmez ama ben veet i kullandım.. bide benim bacak ve kollarım pütürlüydü.. hepsini geçirdi.. aradan 4 sene geçti işte.. hala pürüzsüz. . Bence bir deneyin.. 10 dk bekletip yıkayacaksınız.. ayda 1 ağda yapıyosun diyelim.. her ay 1 kere sürücen ağdadan hemen sonra kökler kapanmadan.. biraz yakıcak ama öyle acı falan vermiyor..
e işte ben denedim.. zararı dokunacak kadar sık sürmüyosun.. her ağdada 1 sefer.. 4 senedir cillop gibi.. amaan neyse.. hoşuna gitmeyen istediğini yapsın..
Valla bacım.. benim bacaklarımda ve kollarımda maymun kadar kıl vardı.. Su damladığında bildigin yol açılıyordu.. Sarı olsaydılar belki dayanılabilirdi ama simsiyahtılar.. Bide jilet falan vurmuştum daha küçükken.. Resmen iğrençtim yaa.. Ne etek ne kısa kollu giyiyordum.. Allahıma şükür bu şekilde kurtuldum.. Ben size tavsiye ediyorum gerisi size kalmiş.."
Güncellemeler
+1 yıl
ben bunu vücudumun ufak bölgelerine denedim azalmayı da fark ettim gözle görülür biçimde. sadece başka yapan sonuç alan var mı merak ettim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer