Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimin saçlarını evde makasla dibinden kesip jiletle kazıdım komple tertemiz oldu eli yüzü açıldı desem yeridir ama bazı yerlerde saç kaldığı için bide sakallarınıda kestirmek için berbere gidip ustrayla saç sakal hepsi gitti acayip güzel oldu yakıştı ve tertemiz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kazıt saclarn gürlessn
Evde jiletle kazıyacağız saçları kıvırcık makasla dibinden kesip jiletle kazımayı düşünüyoruz hem yaz bitmeden iyi olur kışa kadar uzar
Saçları kazımak çok faydalı. Önce makineyle sıfıra verin, sonra köpükleyip kazıyın. Tertemiz olur kabak gibi, hem kalınlaşır çıkar.
Aynen kazıyın sonra bi bakmışsın bi türlü çıkmıyor kelliğe alıştırın böyle :D
Kazımak saçı gürleştiriyor diyorlar ki saçlarını kazıyınca tertemiz olur ferahlar
Kandırmışlar onu kazısında kelliğe alışsın işte
dermatoloğa git bence
Gittik bir şey değişmedi saç dökülmesinden bıktık bende ona kazıyalım gitsin saçların dedim
yüzünde güzel aslında yakışabilir sana
Benim değil sevgilimin
hmm onu bilemem
Olur bazilarinda