Kıllarımı aldıkça daha çok çıkıyor diye almama kararı aldım, yanlış mı yaptım?

Ayrıca ağdayla aldığım halde çoğalıyor bir tüy çıkacağı yerde üç tane çıkıyor, sivilce çıkıyor, kaşınıyor, yara oluyor ve aldığım halde pürüzsüz görünmüyor resimdeki gibi görünüyor. Derinin içinde kalıyorlar ve ağda almıyor onu
Ne düşünüyorsunuz

encrypted-tbn0.gstatic.com/images


Uygulamada kaçtır resim ekleyemiyorum bu yüzden bağlantı koydum @kizlarsoruyor
Güncellemeler
+1 yıl
Karınca yumurtası yağı kullandığım halde
Kıllarımı aldıkça daha çok çıkıyor diye almama kararı aldım, yanlış mı yaptım?
Cevapla