Kılarimi almaya çok üşeniyorum ağda çok acıtıyor epilasyon çok pahalı jilete berbat alıyor gerçekten temizliğe dikkat ediyorum ama görüntü açısından kokuyo gibi görünüyor neyseki kış mevsimindeyiz çok lincleyip morelimi bozmayın plase
Boncuk ağda al. Jiletle yaptıkça kıl köklerin güçlenir. Çekmek de zor olur. En güzeli koltuk altını boncuk ağdayla almaktır. Onlar hem saksak da olmuyor. Şekersiz olduğu için kıl köklerini seyreltir. Birkaç ay böyle al. Zamanla daha geç çıktığını ve kılların inceldiğini göreceksin. Kışın ben de uzun aralıklarla alırım koltuk altımı. Zaten sağlıklı olan da o. Zırt pırt bacak, bikini, koltuk altı alınmaz. O deriyi sürekli tahrip etmek hiç doğru bir şey değil. Ben yaptım çok canım yandı. Bacaklarım hep jilet izi. Koltuk altımı boncuk ağdayı keşfetmeden önce ağdayla çok yaktım, üstünden deriyi aldım çekmeyi beceremeyince, üst iç bacak ve bikini de aynı şekilde. Hem yandığına mı yanarsın hem tahriş olur hem de kıllar alınmaz alınmadığı gibi bazen de kanar. Yazık bize 4m... k beyaz tenliler çok çeker ağdadan. Sen dediğim gibi hemen boncuk ağdaya sarıl. Zaten kıllar pek yayılmamış. Benim koltuk altımda kıllar yaygın bir vaziyette. Çünkü ben 13-14 yaşında falan daha kıl mıl yokken merak edip jiletledim.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Boncuk ağdayla aldığım zamanda hemen uzuyor ve kalın çıkıyor yine
O zaman genetik. Bioxcin serum var. Kılları seyreltiyor. Düzenli olarak ağda yapıp kıl köklerini temizledikten sonra vücuduna masaj yaparak döküyorsun ama çok titiz ve düzenli kullanman lazım. Öyle 1-2 ayda bitecek bir şey değil. En az 6 ay 1 yıl ve düzenli. Arada falan jilet de yapmayacaksın. Hep ağda, her ağdadan sonra da o serumlar. Şu an kaç paradır. Kaça mal olur bilmiyorum. Bu kıl sorununa kökten çözüm yok. Mecburen çekiyorsun. Asyalı olsaydık kaşlarımız, saçlarımız, her şeyimiz kılsız ya da seyrek kıllı olacaktık. Ama Orta Asya genlerimizi büyük ölçüde yitirdik Hint-Avrupalı genlerimiz baskın.
Kadınları kıllı görünce yaratık gibi geliyor bana. Biz erkeklerin temelinde var kıl ve biz bile bu halimize dayanamıyoruzken hanımefendideki rahatlığa bak. Püüü...
Bu senin vücudun senin kendi kararın kimse karışamaz eğer koltuk altı ter kokusu için çözüm arıyorsan deotak krem var trendyolda bakabilirsin 1 hafta ter kokusunu engelliyor
temiz olmak ta tabiki fayda var ama kıllı olmak takılmak ile bağımsızlık ile alakası olduğunu düşünmeyenlerdenim, riza kişisel temizlik halka değil kişisel olarak faydalıdır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bide utanmadan atıyorsun Çok kötüsün. midem bulandı. tüy dökücü denen bişey var hiçbir şey yoksa. insanların midesini bulandirmak zorunda değilsin pisliğini kendine sakla. kokuşmuş yaratık.