Temizlenmenin cinsiyeti yok tabi ki. Fakat her iki cinsten de tercih etmeyenler olabiliyor. Bazı erkekler ağda yapıyor bazıları tüy dökücü kremlerle pürüzsüz olmayı tercih ediyor bazıları ise hiçbirini. Size göre pürüzsüz olması çekici kılar mı? Olmalı mı? #benkendall
Merhaba, bence kadınlarda tüy görmek hoş bir görüntü değildir zaten insanların genelde de düşüncesi budur. Ancak erkeklerde tüy görmenin hoş bir görüntü olup olmadığı tartışılır. Bana göre çok rahatsız edici değil ancak alınsa daha çekici olabilir. Şart değil yani.
Merhaba kadınların vücudunun tamamen tüysüz olması gerektiğini düşünenlerdenim. Ama erkekler için aynı şeyi söyleyemem bence bir erkeğin Kolları ve bacakları tüylü olmalıdır.
Ancak vücudunun diğer bölgeleri kesinlikle tüysüz olmalıdır özellikle göğüs sırt bel göbek bölgesi kesinlikle tüysüz olmalıdır. Bu bölgelerin tülü olması beni aşırı bir derecede rahatsız eder. Ha bir de ayakları çok tüylü olanlar var. Erkeklerin ayaklarının da tüysüz Olmasını tercih ederim.
Aslında kız erkek demeden bu duruma bakmak lazım diyebiliriz. Kıllar gözenekleri tıkıyor ve koku oluşumunu destekliyor. Bazı insanlar roolon kullansa dahi koktuklarından şikayet ederler. Bunun en önemli şeyi kıllarını temizlemediklerinden kaynaklanmaktadır. Benim bu konuda yardımcım Remove ürünleri. Size de tavsiye ederim.
Merhabalar. Bence bölgesine göre değişir. Kol bacak bölgesindeki tüyler rahatsız etmezken koltukaltı bölgesindeki tüyler aşırı tiksinç geliyor bana. Erkeklerde gerekli hijyen kurallarına uymalı ve bakımını ihmal etmemelidir. 💕
Her iki cinste de tüy olması gayet normaldir. İnsanız sonuçta. Şahsi olarak erkeksi gösterdiğini düşünüyorum. Kadınlarda da güzel olabiliyor, Tanrıça havası kattığını düşünüyorum.