Yeme & İçme Azerbaycan yemeklerini ne kadar biliyorsunuz? kafkass31 Takip Et Master Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bu meşhur "Qatık Aşı." Yoğurtla karıştırılarak soğuk yenir, çok da güzeldir..🐄 Azerbaycan yemeklerini ne kadar biliyorsunuz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Yeme & İçme konusunda 431 cevap paylaştı. Narnumruyu biliyorum ama hiç denemedim bu haftasonu denicemm 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Bunu mu Yorumla
Eirenee1 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Karadeniz yemeğine benziyor, hayatta yemem bu yemeği. 0 2 Yorumla kafkass31 1 yıl O değil, yesen bidaha istersin eminim Yorumla Eirenee1 1 yıl Anladım Yorumla
Yalniž_kadîňn Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% 1 yıl Baya yakından biliyorum babamın eşi azerbaycanlı olunca 0 4 Yorumla kafkass31 1 yıl Annen mi Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Annem olsa babamın eşi der miydim😕 Annem rahmetli oldu 2013'de Yorumla kafkass31 1 yıl Başın sağolsun Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Sağ ol Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Pazı değil mi bu? Sulu pazı. Ispanak yemeğinin pazi ile yapjlmis hali bence 0 9 Yorumla kafkass31 1 yıl Pazı içinde vardır ama o değil Yorumla kafkass31 1 yıl Hayır pazı yok pardon Yorumla kafkass31 1 yıl Alakası yok yani Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ben de karadenizliyim cok benziyoe pazi ile yaptigimiz yemeğe Yorumla kafkass31 1 yıl Adı nedir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Pazı yemeği 😅 Yorumla kafkass31 1 yıl Tadı nasıl Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Iste ıspanakla ayni içeriğe sahip resimdeki gibi sadece farkli sebze. Ben çok sevmiyorum. Yorumla kafkass31 1 yıl Pazıyla güzel olmaz ya Yorumla
gunyss Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl bu karadebizlilerde de var 0 2 Yorumla kafkass31 1 yıl Evet olabilir, zaten Gürcistanda Karadenizliler çok Yorumla gunyss 1 yıl doğrudur Yorumla
Blossom01 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Azerbaycanlı kimi hepsini😍 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Sen bilirsen bu işi Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 448 cevap paylaştı. neredeyse hiç bilmiyorum baküye gitmeme rağmen 0 0 Yorumla
Peri-naz Takip Et Xper 4 Yaş: 43 1 yıl Sewimsiz gorunuyor sorry 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Sen de öyle sorry Yorumla
simlitavsan Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Hiç bilmiyorum 0 5 Yorumla kafkass31 1 yıl Bulsan ye Yorumla simlitavsan 1 yıl Bulsam yicem Yorumla kafkass31 1 yıl Evet Yorumla simlitavsan 1 yıl Siz oralısınız mı Yorumla kafkass31 1 yıl Azeriyim evet, köken Yorumla
Aşkoşişko Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 100% 1 yıl Ay ben almiyim 0 3 Yorumla kafkass31 1 yıl Neden Yorumla Aşkoşişko 1 yıl Görüntüsü biraz şey Yorumla kafkass31 1 yıl Görüntüye bakma tadı çok iyi Yorumla
GuardianOfAngels Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Güzel durmuyor 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Beyazimsi oluyor karıştırınca ve tadı çok güzel oluyor Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Bizene 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Niye yorum yapıyorsun m. al degnegi kardeşim? Yorumla
Aysu777776 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl Cokkkkkk guzler 0 9 Yorumla kafkass31 1 yıl Yedin mi hiç Yorumla Aysu777776 1 yıl Evet cognu Yorumla kafkass31 1 yıl Öyle mi nerde Yorumla Aysu777776 1 yıl Ben azeri yim ordan Yorumla kafkass31 1 yıl He güzel o zaman Yorumla kafkass31 1 yıl Nerede yaşıyorsun Yorumla Aysu777776 1 yıl Azerbaycanda baküde Yorumla kafkass31 1 yıl Güzel Yorumla Aysu777776 1 yıl Teşekur edrim Yorumla
Littleupsetbutfine Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Bilmem hiç 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Öğrenmiş oldun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Narnumruyu biliyorum ama hiç denemedim bu haftasonu denicemm
Bunu mu
Karadeniz yemeğine benziyor, hayatta yemem bu yemeği.
O değil, yesen bidaha istersin eminim
Anladım
Baya yakından biliyorum babamın eşi azerbaycanlı olunca
Annen mi
Annem olsa babamın eşi der miydim😕 Annem rahmetli oldu 2013'de
Başın sağolsun
Sağ ol
Pazı değil mi bu? Sulu pazı. Ispanak yemeğinin pazi ile yapjlmis hali bence
Pazı içinde vardır ama o değil
Hayır pazı yok pardon
Alakası yok yani
Ben de karadenizliyim cok benziyoe pazi ile yaptigimiz yemeğe
Adı nedir
Pazı yemeği 😅
Tadı nasıl
Iste ıspanakla ayni içeriğe sahip resimdeki gibi sadece farkli sebze. Ben çok sevmiyorum.
Pazıyla güzel olmaz ya
bu karadebizlilerde de var
Evet olabilir, zaten Gürcistanda Karadenizliler çok
doğrudur
Azerbaycanlı kimi hepsini😍
Sen bilirsen bu işi
neredeyse hiç bilmiyorum baküye gitmeme rağmen
Türk mutfağının müdavimiyim🍎💎
Evət biliyorum az çok.
Lahana yemeğine benziyor.
Hiç yemedim bilmiyorum
Sewimsiz gorunuyor sorry
Sen de öyle sorry
Hiç bilmiyorum
Bulsan ye
Bulsam yicem
Evet
Siz oralısınız mı
Azeriyim evet, köken
Ay ben almiyim
Neden
Görüntüsü biraz şey
Görüntüye bakma tadı çok iyi
Güzel durmuyor
Beyazimsi oluyor karıştırınca ve tadı çok güzel oluyor
Bilmiyoruz
Bilmiyorum
Bilmiyorum
Öğrenmiş oldun
Bizene
Niye yorum yapıyorsun m. al degnegi kardeşim?
Cokkkkkk guzler
Yedin mi hiç
Evet cognu
Öyle mi nerde
Ben azeri yim ordan
He güzel o zaman
Nerede yaşıyorsun
Azerbaycanda baküde
Güzel
Teşekur edrim
Bilmem hiç
Öğrenmiş oldun
Hiç bilmiyorum