Evde kadının şefliği dışarıda erkeğin şefliği başlıyor🤣
Ünlü yemek şeflerinin erkek olmasının nedeni nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evde kadının şefliği dışarıda erkeğin şefliği başlıyor🤣
Ünlü yemek şeflerinin erkek olmasının nedeni nedir?

#gadasından sevgilerle 🙃
Hahah ünlü şefleri bilmem ama benim eşimin dağınık çalışmasına yoruyorum ben bunu mutfak savaş alanı oluyor ama güzel yapıyor işin sırrı o bana kalırsa 😁
Doğru biz biraz dağıtmayı severiz
Bence sebebi şu; erkek egemen bir toplumuz. Kadın erkeğe göre daha başarılı olsa da erkeğin saygınlığı daha fazla. Kendimden örnek vereyim. Ben bir kasapta çalışıyorum. 25 yaşındayım. Büyük iş yerlerine sipariş hazırlıyorum. Günde 300 kg kuşbaşı doğradığım oluyor. Aynı zamanda tezgaha da bakıyorum. 19 yaşında bir çırak başladı işe. Ben çok uzun zamandır o kasapta çalışıyorum. Müşteriler beni tanıyor. Buna rağmen (genelde erkekler olmak üzere) alışveriş yapmaya gelenler bana değil çırağa usta diyorlar. Sipariş vereceklerse ona danışıyorlar o da bana yönlendiriyor haliyle. Demek istediğim şu
Ne yaşım, ne tecrübem ne de becerim toplumun gözünde erkeğinkinden değerli görülmüyor. İş hayatında cinsiyet eşitsizliği var ne yazık ki.
İçeri girer girmez yapıyorlar bunu hiç iletişim kurmadan. Bu kadar iyi olmasam böyle bir sorumluluğu vermezlerdi zaten bana. Ayrıca kendimi de gayet iyi ifade ediyorum. O kadar şeyden bunu çıkarman ilginç gerçekten. Ben kendimi ifade edebiliyorum da sen okuduğunu pek anlayamıyorsun anladığım kadarıyla.
İş yerimde ayrımcılık yapılmıyor. Patronlarım ve ustam benden gayet memnun. Bizi de geçtin diyorlar hatta. Bahsettiğim şey toplum bakışı.
Haklısın pozitif ayrımcılık her yerde var
Erkeklerin yaptıkları en ufak işin hak ettiğinden fazla övgü alması ve kadınların her işte on katı başarılı olmasına rağmen görülmemesinden kaynaklı işte
Yani etken olabilir
Büyük bir etken, erkek olmana rağmen bunu kabul etmen ve eig seçmen tebrik edilesii
Eskiden yemekleri zaten erkekler yapardı. Şef ve Ahçılar ta imparatorluklar, krallıklar döneminde ve öncesi erkeklerin yaptığı bir şeydi. Günümüzde bu iş kadınlara kaydı.
Yaa
Cevap
7Cevap
Erkek egemen toplumun b*klukları. Erkekler iğne ucu kadar iş becerse kral ilan edilir. Kadın sef de var ama övülmüyor, tvde olmuyor. Anlamsız.
Doğru 🙃
günümüzde hala kadınlara erkekler kadar imtiyaz verilmemesi olabilir.
tüm iş kollarında erkekler daha kolay ilerliyor, onların yoluna taş konmuyor.
Haklısın
Cunki erkekler tek bir şeye odaklanirlar işlerine ama kadınlar eve gitse anne durdurmaz şunu yap bunu yap misafirlikte bile öyledir 😂kesin ondan 😂
Doğru kadının kafasında çok tilki olur 😅
Baba doğa bizim oyun alanımız, biz doğanın oyuncularıyız bizden iyi olabilirler mi beeeee
SJHSSHGSSHFSSHSSHSV
Yani etkisi var
Erkekler daha çok reklamı sevdikleri ve işletmeci özellikleri öne çıktığı için heralde
Kesinlikle etkisi var
Asıl erkek isterse yapar demek istiyorlar gadası 😂
Hmm olabilir
Erkeklerin el lezzeti diye bi gerceklik var daha özeniyorlar
Doğrudur
Kadınlar o işi evde yapıyor diye ahagsh hem kadın şeflerde çok
illa ki var yok değil ama erkekler ön planda
Erkek egemenliğinin getirdiği bir şey diye yorumluyorum
Doğru etkisi var
Yemek yemeyi sevmeleri
Olabilir
Erkeklerin daha iyi yemek yapması.
Haklısın
En iyi şowu erkekler yapar 😃
Severiz şov yapmayı
Dimi 🤣
Bilmem ki hiç düşünmedim
İyi bakalım
Bence tamamen tesadüf
Yani 😅 olabilir
Erkek şefler yemekleri daha güzel yapıyor.
Öyle görünüyor
Kadın şeflerde var gadası
Yok değil ama erkekler ön planda
Erkekler bu işte yetenekli olduğu için..
Bencede
Öyle de deme onlarsiz olmaz
bence daha disiplinli oldugu icin
Elleri lezzetli
nedeni yok
Biz ne bilelim
Tahmin yürüte bilirsin
Düzenli olması
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?