Düğünlerde cenazelerde öğrencilere yemek dağıtılsa daha iyi olmaz mı?

Düğüne cenazeye gelen profilin bir lokma hak ettiğini düşünmüyorum kem gözüyle nazar ettiği gibi verilen yemeğe de burun kıvıran cins insanlar var bence onlara verileceğine organizasyon şirketine soyleyip öğrencilere dağıtım yapılsın. Doğru düzgün ev yemeği yiyemiyoruz zaten bir tanecik bırakmazlar vallaha yemeğin kıymetini en iyi öğrenci bilir
Düğünlerde cenazelerde öğrencilere yemek dağıtılsa daha iyi olmaz mı?
Cevapla