Kimi ağır olur yenmez dicektir. Ama şöyle pamuktan yumuşak etinde tadı enfes olur.😋
Sabah kahvaltısında et şiş yenir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kimi ağır olur yenmez dicektir. Ama şöyle pamuktan yumuşak etinde tadı enfes olur.😋
Sabah kahvaltısında et şiş yenir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Kahvaltıyla ilgili her bir soruda level atlıyoruz bir sonraki ne olacak merak ediyorum 🙃
Kahvaltıda yenebilecek etli karışımlar bence, kıymalı yumurta, kavurmalı yumurta ya da kavurmanın kendisi vs.
Zaten kırmızı eti, normalde de tavuk ve sebzeye göre daha az tercih eden biri olarak kahvaltıda tercih etmezdim ben 🙃
Fena mı olurdu ekmeksiz yesen 🙃üstüne tatlı niyetine...
Sabah kahvaltısında et şiş yenir ciğer yenir kavurma yenir. Gaziantepli bir arkadaşım "senin yediklerini ben kahvaltı diye saymam doymam" onun sayesinde kahvaltısında beyin söğüş yemeye alıştım.
Doğru demiş
Öyle bir anlatmışsın ki o yüzden yenir diyorum 😄
Cansın
Yiyen var ama tercih etmem
Anladım
Cevap
24Cevap
Yenir biz sabah yedik 🙄 babam sabah kalkmış sipariş vermiş uyuyorum babam evde yok kapı çalıyor 🤣🤣 kim dedim sabah sabah
Maşallah
yenir ya hahaha kavurma yeniyorsa et sis de yenir. arttiriyorum ciger bile yenir
Ciğer harika olur
Yenir. Ciğer şiş de yenir. Kıymalı veya kavurmalı yumurta da yenir.
Kesinlikle
Yenmez mi yaa bi hatayli olarak et ciger efsane gider
Kesinlikle
Kahvalti yapmiyorum ama olursa yerim tabiki de affetmem bayilirim
Bencede
Ciğer yiyorlarda et şişmi yenmeyecek? Her türlü yenir
Dimi
Küp kavurma yeriz kahvaltılık olarak çay ile süper olur ama bu şekilde akşam yemeği olarak yeriz
İyiymiş
Oooo sen naptin yaa yenmez mii ciğer de olursa tadından yenmez 😅
Ciğer daha enfes olur
sabahı öğleni yok iyi bir et şiş her zaman yenir
Kesinlikle 🙃
Et şiş değil de ciğer şiş çok güzel olur kelle eti veya paça çorbası
Güzel olur
yerim affetmem
En iyisi
Hayır yenmez ağır olur
Biraz ama yine de güzel olur
Zevkller ve renkler tartışılmaz derler 🙋
Kesinlikle 🙃 guzum
🤗🥰🤗
Sabah mideye hazımsızlığa ciğer şiş iyi gelir
Olabilir
Öğlen saatlerinde yenir
Olabilir
Olsa da yesek be
Havalar soğudu soğuyali yemem
Hemde nasıl yenir
Soğan çok severim ben
Soğan güzel olur
Evet 😋😋😋😋
Ben yerim. Bana farketmez.🤭
Şifa niyetine
Et şiş sevmiyorum yemezdim
Tavuk olsa 🙃
Yerim ben 😂 poğaçadan iyidir
Dimi ya daha sağlıklı
Ben yiyorum yağ gibi akıyor gadası 🤤
Güzel olur
Can çekiyorsa her şey yenir.
Aynen öyle
Yenir de sıklıkla yemem
Yani arada yemeli
Ben yerim güzel olur bence
Bencede 🙃
Ben yemem yiyemem hafif kahvaltı seviyorum…
İyi bakalım
Fazla ağır. Sonrasında mide fesadı geçirirsin
Allah korusun
Sen böyle yersen Allah ne yapsın😂
Deme kız öyle 🙈
Yenir yenir etcil bir adam olarak
Çok iyi
Et yemenin sabahı akşamı olmaz yiyin gitsin.
Bencede
Asla gadası
Sen dikkat edersin ona şüphem yok
Dikkat harici kırmızı et tüketmediğimden
Anladım
Ben yemem
Neden ya
her türlü gider
Kesinlikle
Yenir bence
Bencede
O kadar da değil😂
Hahaha n'olacak sanki
Bazı yörelerde ciğer yiyorlar, kahvaltıya
Aynen 🙃
Efsane olurdu
Kesinlikle 🙃
Öyle bir yenir ki
Kesinlikle
Mideme saygim var
Öğlen yersin
Yooo olmaz
Neden
Sevmem çok yağlı
Yenmez ya
Neden
Ağır bir tadı var
yiyen yer de ben yemem
Yerim
Yenir
Yenir
Yeruk ula
Yenir
Yenir
yenir
Yenir.
Yenir
Yenir
Acayip gider valla
Aynen
Bence de yenir
Güzel gider
Yiyen var
Ben yemem..
Evet
Yenurr
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?