Hayır, ben princin tadını almak istiyorum. Bu sebeple bulyon kullanmıyorum ve katkı maddeli buluyorum aynı zamanda. Çok istersem tavuk suyu kullanırım doğal olarak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Bunun yerine kereviz havuç tercih edilen et çeşidiyle zerdeçal bızbızdan geçirip elde edebilirsiniz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kullanırım bazen evet
Pirinç pilavında çok seviyorum..
Zararlı olmasına rağmen bi ondan vazgeçemiyorum..🤷♀️
Makarna ve pirinç pilavı yapınca kesinlikle kullanırım
Çok zararlı hayır tabi ki dışarıda bile tadını alınca yemiyorum
Kullanmayı bıraktık uzun zaman önce bunun yerine kendi hazırladığımız tavuk suyunu kullanıyoruz
Hayır, ben princin tadını almak istiyorum. Bu sebeple bulyon kullanmıyorum ve katkı maddeli buluyorum aynı zamanda. Çok istersem tavuk suyu kullanırım doğal olarak.
Bunun yerine kereviz havuç tercih edilen et çeşidiyle zerdeçal bızbızdan geçirip elde edebilirsiniz
Ama ben yapmadım djdmd
MSG içerir. O yüzden pilava güzel tat verir. MSG yi taşa döksen taş bile lezzetli olur
Hiç kullanmadım. Msg gibi bir çok zararlı madde içeriyor.
Hayır kullanmıyorum
Zararlı kullanmıyorum
Hayır hiç kullanmıyorum.
Ara ara
Hiç kullanmaman gerekiyormuş.
Genelde pek kullanmıyoruz
Hayır hiç kullanmayız..
Hiç sevmem
Hayır.
Hayır
Hayır kullanmıyorum
Hayır
Bulyonu bıraktık
hayır
Hayır
Hayır kullanmıyorum
Hayir hiç koymam
Bi koynasak bile hazır çorbalarda bile varmış.
Hazır çorba içmem ben. Evde kendim yaparım her zaman
Oda çok güzel işte hii kullanmıyorsun demek ki
Evet kullanmıyorumm
En iyisi
Bencede
Hayır çok zararlı kullanmıyorum.
Hayır kullanmam