Ben sağlık açısından değil de nedense artık lezzet olarak sebze ve ızgara tarzı daha çok seviyorum tatlı şekerli veya karbonhidratlı bir şey yiyince içim bayılıyor böyle. Son 5-6 aydır %60 civarı sebze zeytinyağlı %40 et, tavuk tarzı besleniyorum ve kendime enerjik ve sindirim olarak çok rahat hissediyorum. Peki sizin besleme tarzınız nasıl.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
düzenim yok
Karışık daha çok karbonhidrat protein var bazen hzır gıdalar Ama tatlı yemiyorum fazla baklava felan şekerli geliyor
Ben sütlü tatlı daha çok severim şerbetli tatlılara pek alışamadım ayrıca ağır tatlılara da öyle. Geçen gün iş arkadaşım Dubai çikolatası almış bana da ikram etti aşırı ağır geldi
Bayadır düzende çok iyi hissediyorum iki öğün be sıfır ara öğün
Ben de 2 öğün besleniyorum ama arayın diyorum baya. Özellikle kuru meyve yoğurt, ceviz falan. Kaplarda yanımda götürüyorum işte yemek için
Ara öğün saçmalık
Evde olduğum zamanlar tüketmiyorum ama iş yerinde bilgisayarın başında böyle sağlıklı atıştırmalıklar güzel gidiyor ya
Abur cubur hazır gıda
25 yaşından sonra sinirim problemi çekersin şimdi çok etkilemezde reflü falan
Olabilir tam olarak tercihim değil zaten