Güncellemeler
1 yıl
vay be herkes sevdiğine ya da akadaşlarına karşı düz müymüş?
örneğin ben sevdiğim bir arkadaşımı; FISTIKLI, CEVİZLİ, BURMA KADAYIFA benzetiyorum üzerinde, dondurma ve kaymak var
Hmm sen çok mu iyisin bna mi öyle geldi?😅😉
Bnde direk antep fıstığı derim
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
benzetmem yok
Yaa bu çok güzelmiş. Hiç aklıma gelmemişti. Ben de deneyeceğim.
paylaşırsınız
benim bir arkadas dev boyut hamburgere benziyo
obez sanırım
hayir
Hayır ya 😂
neden? hiç mi bu kız kagıt helva gibi yesem olmaz mı demiyorsunz ?
espirisine söyledim zaten teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar