
Her meyvenin sebzenin ayrı bir güzellik ayrı bir lezzet vardır..
Mevsiminde yemek daha güzel..
Cevapları alalım.

Her meyvenin sebzenin ayrı bir güzellik ayrı bir lezzet vardır..
Mevsiminde yemek daha güzel..
Cevapları alalım.
Her meyve ve zebzenin mevsimi vardır kiş zebzesi yaz sebzesi gibi gerçi seradan dolayı artık 12 zebze meyve yiye biliniyor ama çok sağlıklı değil
Katılıyorum
Mevsimlerin dördü de bir arada artık. Ben muz, ananas ve elma her zaman olsa çok sevinirim gerçekten.
Teşekkürler 🌸
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Ananas severim
yani pek önemsemem ne zaman yenir diye mantık basit markette görürüm sonra alır yıkar yerim
çilek muz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar