#SheWolfWoman
#TheGamer
#İftarda aç midelerin soğuk veya ılık çorba ile başlaması belirleyici bir kriter mi sizce iftar sofrasında?
#RamazanTarifleri
#💗🌾

#SheWolfWoman
#TheGamer
#İftarda aç midelerin soğuk veya ılık çorba ile başlaması belirleyici bir kriter mi sizce iftar sofrasında?
#RamazanTarifleri
#💗🌾

Benim için fark etmez hiç.. ama ben soğuk çorbaları daha çok severim
Cevap
8Cevap
Açlıktan zaten başım dönüyor çok kaynar olmaması lazım ki hemen çorbaya saldırabileyim
Çorba hep başlangıcım olmuyor çok önemli değil yani olursa ama kaynar tercih ederim
Soğuk hasta eder, sıcak da mideyi yakar ve kanser riski vardır. Ilık yemek iyidir.
Önemli karım soğuk çorba yaparsa hemen boşarım
Önemli bir kriter benim için...
Ben soğuk çorba sevmem. Hafiften yakacak yani.
Ben çorbayı sıcak severim..
sıcak çorba olsun ya 😁
ılık iyidir ne çok sıcak ne çok soğuk
Sıcak içerim ben
Soğuk olmamalı.
Fazla sıcak olmasın
Sıcak olmalı 😎
Sıcacık olmalı
Ilik iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar