Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ayran çorbası sıcak mı daha lezzetlidir yoksa soğuk mu? 👍

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Soğuk daha güzel
Mevsimine göre aslında kışın sıcak güzel olur yazında soğuk ve çok kolay lezzetli bir çorbadır 🙋
Ilık yemek her zaman sağlıklıdır. Bütün yemeklerimi ılık tüketirim
Mevsimine göre değişir. Ama tercihim soğuk olandan yana. Malum... Havalar da sıcak. 😃
Benim tercihim soğuk olması yoğurt sıcağı sevmiyor zaten
Sıcak. Yazın serin bir yerde oturuyorsak çok güzel oluyor.
Sen yaptıysan önemi yok her koşulda lezzetlidir o önümüze nasıl gelirse öyle yeriz. Çok şükür doyduk deriz 😊
Bence soğuk daha güzel
Hiç içmedim fakat tadı nasıl ki?
Tadı çok güzel ama çokta değişik
Nasıl değişik olmuş?
Ekşi biraz soğuk içilse daha güzel olur
Görüntüsü güzel görünüyor.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Çorbayı sıcak severim ben.. Keyifli günler..
İkisinde iyi ama sıcakken daha iyi
Çorba dediğin her türlü sıcak güzeldir bence
Kışın sıcak yazın soğuk😋
Ikiside güzel plurda ben sıcak alayım
Ilık olsun bizim olsun
Soğuk daha adına ve tadına yakışıyor bence
Her şekilde içilir
Soğuk
Sicak
Ilık olarak bence.
Soğuk daha lezzetli bence
Soğuk
Mevsimine göre
Ben iki türlü de severim. Yazın soguk
İki türlü de hiç sevmem
Yazın soğuk
Soğuk
Soğuk
Çorluyammı 😇
Soğuk
soğuk iyi yazın
İlk defa duydum
Sıcak