#Güllaç sizce en güzel ekşi kırmızı meyvelerle mi, tatlı kırmızı meyvelerle mi güzel olur?
#💗🌾

Nar, vişne gibi ekşi kırmızı meyvelerle mi yoksa çilek, kiraz gibi tatlı kırmızı meyvelerle mi güzel olur güllaç?
#Güllaç sizce en güzel ekşi kırmızı meyvelerle mi, tatlı kırmızı meyvelerle mi güzel olur?
#💗🌾

Nar, vişne gibi ekşi kırmızı meyvelerle mi yoksa çilek, kiraz gibi tatlı kırmızı meyvelerle mi güzel olur güllaç?
Ben güllaç sevmem. ama çilek olabilir
Cevap
11Cevap
Mayhoş olması için ekşi meyve tadlarını tercih ediyorum. Tatlı üzerine tatlı meyve damak zevkimi bozuyor
Nar dışında meyve yakıştırmıyorum ben. Klâsik severim zaten.
Hiç yemedim bu tatlıyı sevmiyorum yemediğim halde nasıl sevmiyorum onuda blmiyorum
Görüntü çok güzel. Nar güzel olabilir. Severim çünkü.
Valla biz ne bulsak onu yedik
Vişne ile güzel oluyor
Ben hiç sevemedim ya 😇
Benim tercihim güllaç
kirazlı olmalı
En iyi narla gidiyor
Hiç sevemedim triliçeciyim ben ya
Çilek
Hiç sevmiyorum ya
Çilek olabilir
Bence çilek.
Her türlü sevmiyorum
Karpuz
Güllaç sevmiyorum ya
Nar güzel
Güllaç kapatılsın!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar