Canım aşırı makrana salatası çekti 😻 yesem mi? 🥺 yoksa klasik kahvaltı tabağını al saçma sapan konuşma mı diyorsun? 🤧

Canım aşırı makrana salatası çekti 😻 yesem mi? 🥺 yoksa klasik kahvaltı tabağını al saçma sapan konuşma mı diyorsun? 🤧

Bence yiyebilirsin takılma böyle şeylere, sevdiğin yemekleri ye, sevdiğin yerlere git, hayata gülümse, sevdiğin filmleri izle kötülere mutlu olarak ders ver asla vazgeçme hayat kısa kuşlar uçuyor... Okey.
Teşekkürler 🙂
Afiyet olsun muhtemelen yedin :D canın ne istiyorsa ye be zaten amaaan
Makarna aslında tok tutar 😕
Teşekkür ederim 🌺 bu gece sahurda ne var
En güzeli dimi ☺️
Cevap
19Cevap
Günlük kaç kalori aldığına göre değişir. afiyet olsun
Rica ederim 🙏
Canının istedigini ye kuzum. Ben az önce gün içinde spor da yaptigimdan biber dolması yedim valla😂
Afiyet olsun..
Sağolasin bitsnem sana da afiyet bal olsun 🙏
Teşekkür ederimm 😻
🙂❤️
Sen onu yemişsindir de köylü gibi ekmeenen 😁 mi yedin tüm mesele bu? Ben de görsem affetmezdim yerdim. Güzel duruyor ince detaydan çaktım 😃
Aman sakın 😃 afiyet olsun 🌻
Afiyet olsun. Karbonhidrat acıktırır yoksa bir kere makarna yedin diye bir şey olmaz.
Alırsın hem de gün boyu mideni rahatsız eder.
Ben oruçluyken mide asidim arttığı için yemek vb. midemi rahatsız ediyor. Herkesin aynı olmuyor demek ki..
Ediyorum, teşekkürler:)
Yemek istiyorsan ye. Zaten tüm gün aç kalıyorsun aklında kalmasın en azından :))
Makarna yanında ekmek olmadan ve 9 kaşığı geçmiyorsa kilo aldırmaz @_Petunya_
Eğer sık sık yaptığın bir şey değilse sorun olacağını zannetmiyorum
Ye ne olcak ramazanda bari düşünmeyin şu kiloyu
Yok bee bişi olmaz ye gitsin zaten yürüyüp yakarsın
Ye gitsin bea canısı, yiyenler toprak yemeyende ..
Ye gitsin sık sık tekrarlama yeterki
Şu an canım çekti. Uf
Miden yanmaz mı kızzz
Umarım olmaz. Ben yesem midem cehennem olurdu kesin 🥹
İnşallah 🫂
Ye gitsin ya kaç kere dünyaya geliyorsun
Nasıl yapar bi insan bunu midesine🤯
kilodan çok ertesi gün işkence olur
susatır diye düşündüm
Sık sık yemediğin sürece bir sorun olmaz.
Bişey olmaz dişin keserken yicen
Bence açlık fazla o yüzden çok etkilemez.
Yener kiloda da yapamaz
Yedin mi
Afiyet olsun.
Hemde nasıl.
Sonra vay kilo aldım, nasıl vereceğim diye ağlamayacaksan ye.
Sen bilin.🙄
Canım ne isterse onu yiyorum..
Kilo alırsan verirsin
Almazsın da, ben de iftara yapayım bari 😋
Ye guzelim ye tatlim nolucak sende
Sende de ne mide var he
Yok bence çok kilo almazsın
Almazsın bee
Almazsın. Ye gitsin.
Göm gitsin
hayır almazsın
Alirsin
Almazsin
Bence yeseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar