Yaptığınız yemeği ya da tatlıyı olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldınız mı?

Yaptığınız yemeği ya da  tatlıyı olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldınız mı?

Ben bir kere pasta yapmaya kalktım olmamıştı. Hepsini çöpe attım.

Bugün yemekler benden deyip fiyasko ile sonuçlanması gibi 😅🤷‍♀️

Yaptığınız yemeği ya da tatlıyı olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldınız mı?
Cevapla