
Ben bir kere pasta yapmaya kalktım olmamıştı. Hepsini çöpe attım.
Bugün yemekler benden deyip fiyasko ile sonuçlanması gibi 😅🤷♀️

Ben bir kere pasta yapmaya kalktım olmamıştı. Hepsini çöpe attım.
Bugün yemekler benden deyip fiyasko ile sonuçlanması gibi 😅🤷♀️
Yavaş yavaş mutfağa girdiğim dönemlerde sabah karnım çok açtı ve sucuklu yumurta yapmak istemiştim. O kadar özene bezene yaptım. Oturdum masaya bi baktım tuzu yok. Sanki sonrasan tuz eklenmiyor gibi komple dökmüştüm. Evdekiler bu rezaleti fark etmesin diye de siyah poşete koymuştum shsjs
13-14 yaşında falandım ya cahilliğime veriyorum
Kaldım 😂
Koca bi tava 5 kişilik menemen yaptım domatesi biberi pişmiş hazır tam yumurtaları kırmaya başladım bir tane yumurta bozuk çıktı gitti menemenin içine kurtaramadım 😂 Malzemeye mi emeğime mi yoksa aç kaldığıma mı üzüleyim bilemedim 😂
Yemek konusunda hassasım.
Hayvanlara veriyorum.
Teşekkür ederim, iyi akşamlar.
Pizzayi fırında unuttuğum için atmıştım 🤭
Cevap
8Cevap
Evet olmuştur tabi ki de. kötü yemek yaparım zaten
Evet ilk yemeklerimi anımsıyorum Allah affetsin bırak yemeyi hayvanlara bile vermek gelmiyordu içimden zehirlenirler diye.
Yemek yapmadığım için çöpe atma olasılığı da kalmıyor Tabii ki. Ama yapmaya kalksam sanırım direk çöp olur 😂
Hic bi girisimin olmadi ya🤣
Oluyor bazen öyle işler
Olma mı heç? Çiğoook.🙂
oldu daha once maalesef
Çok şükür ki hayır.
Yok öyle şeyler gelmedi başıma
Hayir plmadi
Evet😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?