Yoksa benim gibi sokak hayvanlarına özel menü mü yapıyorsunuz?
Yemek artıklarını çöpe mi atıyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok düşüncelisiniz fakat yaşadığım mahallede de bu tür insanlar var çöpün kenarına bu şekilde yemeği bırakıyor hayvanlar dağıtıyor tüm kaldırım mahvoluyor yemeği kendinize kadar yapın kalan parayla mama alsanız daha iyi bence, kendi görüşüm yanlış anlamayın hayvanların sağlığı için zaten ev yemekleri uygun da değil.
O zaman olur. Allah razi olsun BİM bazen hazır köfteleri indirime sokuyor zaten yiyemiyorum ben dokunuyor bana yağsız tuzsuz bulgur pilavi pişiyorum o koftelerini de minik minik dogruyorum bayram ediyor kediler