Insanlar neden artik borc vermek istemiyor, herkes mi cimrilesip guvensizlasti?

Yakın zamanlarda bir yere ödemem vardı ve bir miktar param eksikti. İyi, güvenilir, borcuna sadık olduğumu kendileri de biliyor ama neden herkes yok çekti? İstediğim miktar 100 bin olsa eyvallah ama neden böyle yapıyorlar sizce? İnsanlar mı çok cimrileşti yoksa başka insanlara yararları dokunmamasını mı istiyorlar?
Insanlar neden artik borc vermek istemiyor, herkes mi cimrilesip guvensizlasti?
Cevapla