Yeşil kart hizmetinden her türlü sağlık hizmetinden faydalaniliyorsa, çölde kum tanesi kadar ödemeyi de devletimize çok görmemek. lazim.
Ayrıca bu hükümetlerin yaptığı bir şey değil, sosyal sigortaların talep ettiği bir şey. Hükümetlere bağlantı kuracaksın eğer., geçmiş hükümetler zamanında binlerce liralık borç cikarirlardi emin ol
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
akp çıkarmadı mı bu yasayı? sen ne konuşuyorsun? evinde tv var buzdolabı var 3 ayda bir et yiyebiliyor süt içebiliyor ayda bir muz yiyebiliyor tuvalet evin içinde tezek yakmıyor elektrik su vs faturalarını ödeyebiliyor anne veya baba emekli evde çalışan başka birileri var vs diye g 0 yapmamak için bedava sigortadan faydalanmasınlar diye hemen g 1 den sana bu borcu kitliyorlar
hizmetini almadığın bir şeyin borcumu olur? ayrıca paran yoksa gene hastane sana bakmıyor bunu bankadan öde gel ya da vezneden şu muayene ve test bedelini yatır öyle gel diyorlar ve durmadan her ay gss yüzünden borçlandırılıyorsun ödemezsen / ödeyemezsen bu borç katlanıp büyüyor ayrıca ilaç alman için ayrıca gene para ödüyorsun gss burada da bir işe yaramıyor. milletvekilleri bizim vergimizle krallar gibi yaşayıp 2 yılda emekli olacaklar meclis lokantasında 2 tl ye et yemeği yiyecekler her türlü meyvesini tatlısını pastasını yiyecekler her türlü imkandan faydalanacaklar sefa sürecekler. ama biz halk olarak hep bu hayatın cefasını çekeceğiz böyle saçmalık mı olur?
senin paran var yatırıyorsun peki ya parası olmayan ödeyemeyen ya da bu zorunlu gssyi istemeyen ne yapacak? bu gssnin emeklliğide bir faydası yok her ay boş beleşe ödenen bir para tamamen bir saçmalık kelle vergisi işsiz evlat vergisi bunun adını ne koyarsan koy yaani çok saçma bir şey bunu çıkaran 0 akp milletvekillerinin onaylayan o cumhurbaşkanının ALLAH belasını versin İNŞALLAH tez zamanda AMİN..
paran olduktan sonra zaten hangi hastaneye gitsen bakıyorlar her ay hastaneye gitmeden niye boşu boşuna para ödensin emekliliiğe yarasa bari oda yok eeeeeeeee ne için o zaman bu saçma sapan şeyi ödeyelim biz kölemiyiz a*q zorla sigortamı olur böyle bir saçmalık olmaz gitsinler bu gssyi kendi çocuklarına yapsınlar bu ülkeyi yönettiğini sanan o şahıslar. milletin geliriyle fink atıp keyif çatmak kolay tabii bir işyerinde asgari ücrete haftada 6 gün günde 12 saat çalışında o g*tünüzü görelim bakalım yaani iş beğenmiyorlar diyorlar işcimi arıyorlar kölemi belli değil o paraya o şekilde kimse çalışmaz insana işciye değer verilmeli çalışmayı şevklendirmeleri lazım tatmin edici ücret ve sosyal haklar verilmeli yoksa hiç kimse bu şekilde kendini heba edip çalışmaz gidebilirse yurt dışına gider orada yaşar çalışır kendini kurtarır gidemezse de artık ne olur bilemiyorum yaani
Yurt dışını da. gordum köle gibi oldum sıfıra sıfır etti yurt dışı beni. Hiç tavsiye etmem.. oranın kanunları. cok. kati ve tamamen sömürü üzerine.
Her neyse. Bu kadar şikayetçi olduhuna göre. bir. yolunu bulup , o toz oembe zannettiğin yurt dışına çıkmalısın. Ama kesin inaniyoum keşke vatanında kalsaydım dersin
orada en azından insanları durduk yere boşu boşuna keyfi olarak borçlandırmıyorlar ve insanca yaşıyorsun insanın bir değeri var avrupa birliği ülkelerinde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yeşil kart hizmetinden her türlü sağlık hizmetinden faydalaniliyorsa, çölde kum tanesi kadar ödemeyi de devletimize çok görmemek. lazim.
Ayrıca bu hükümetlerin yaptığı bir şey değil, sosyal sigortaların talep ettiği bir şey.
Hükümetlere bağlantı kuracaksın eğer., geçmiş hükümetler zamanında binlerce liralık borç cikarirlardi emin ol
akp çıkarmadı mı bu yasayı? sen ne konuşuyorsun? evinde tv var buzdolabı var 3 ayda bir et yiyebiliyor süt içebiliyor ayda bir muz yiyebiliyor tuvalet evin içinde tezek yakmıyor elektrik su vs faturalarını ödeyebiliyor anne veya baba emekli evde çalışan başka birileri var vs diye g 0 yapmamak için bedava sigortadan faydalanmasınlar diye hemen g 1 den sana bu borcu kitliyorlar
Akp li değilim , AKP'li değilsin AMA GEÇMİŞİ DE BİLİYORUZ.
SGK ' n yoksa muaynr bile olamıyordun. Olsa dahi doğru düzgün olamıyordun.
Lütfen iyimser ol ve devletimiz için üç kuruş ta olsa çok az bir ödenmesi gereken borca., düşmanca söylemlerde bulunma.
İnsanlar yoklukta cumhuriyeti kurarken ellerinde gelen her şeyleri verdiler.
Ve şu an senin bahsettiğim borç , benim genel sağlık sigorta borcumda 200 kusur lira ama senden yakana yapışıp hemen istenmiyor
hizmetini almadığın bir şeyin borcumu olur? ayrıca paran yoksa gene hastane sana bakmıyor bunu bankadan öde gel ya da vezneden şu muayene ve test bedelini yatır öyle gel diyorlar ve durmadan her ay gss yüzünden borçlandırılıyorsun ödemezsen / ödeyemezsen bu borç katlanıp büyüyor ayrıca ilaç alman için ayrıca gene para ödüyorsun gss burada da bir işe yaramıyor. milletvekilleri bizim vergimizle krallar gibi yaşayıp 2 yılda emekli olacaklar meclis lokantasında 2 tl ye et yemeği yiyecekler her türlü meyvesini tatlısını pastasını yiyecekler her türlü imkandan faydalanacaklar sefa sürecekler. ama biz halk olarak hep bu hayatın cefasını çekeceğiz böyle saçmalık mı olur?
😊 vallahi sen GSS konusunda ezbere yanlış konuşuyorsun. Benimki çoktandır ikiyiz kusur lira
senin paran var yatırıyorsun peki ya parası olmayan ödeyemeyen ya da bu zorunlu gssyi istemeyen ne yapacak? bu gssnin emeklliğide bir faydası yok her ay boş beleşe ödenen bir para tamamen bir saçmalık kelle vergisi işsiz evlat vergisi bunun adını ne koyarsan koy yaani çok saçma bir şey bunu çıkaran 0 akp milletvekillerinin onaylayan o cumhurbaşkanının ALLAH belasını versin İNŞALLAH tez zamanda AMİN..
paran olduktan sonra zaten hangi hastaneye gitsen bakıyorlar her ay hastaneye gitmeden niye boşu boşuna para ödensin emekliliiğe yarasa bari oda yok eeeeeeeee ne için o zaman bu saçma sapan şeyi ödeyelim biz kölemiyiz a*q zorla sigortamı olur böyle bir saçmalık olmaz gitsinler bu gssyi kendi çocuklarına yapsınlar bu ülkeyi yönettiğini sanan o şahıslar. milletin geliriyle fink atıp keyif çatmak kolay tabii bir işyerinde asgari ücrete haftada 6 gün günde 12 saat çalışında o g*tünüzü görelim bakalım yaani iş beğenmiyorlar diyorlar işcimi arıyorlar kölemi belli değil o paraya o şekilde kimse çalışmaz insana işciye değer verilmeli çalışmayı şevklendirmeleri lazım tatmin edici ücret ve sosyal haklar verilmeli yoksa hiç kimse bu şekilde kendini heba edip çalışmaz gidebilirse yurt dışına gider orada yaşar çalışır kendini kurtarır gidemezse de artık ne olur bilemiyorum yaani
Yurt dışını da. gordum köle gibi oldum sıfıra sıfır etti yurt dışı beni.
Hiç tavsiye etmem.. oranın kanunları. cok. kati ve tamamen sömürü üzerine.
Her neyse.
Bu kadar şikayetçi olduhuna göre. bir. yolunu bulup , o toz oembe zannettiğin yurt dışına çıkmalısın. Ama kesin inaniyoum keşke vatanında kalsaydım dersin
orada en azından insanları durduk yere boşu boşuna keyfi olarak borçlandırmıyorlar ve insanca yaşıyorsun insanın bir değeri var avrupa birliği ülkelerinde
gss dunyanin en sacma seyi
ödemeyin
çevremde bir sürü işsiz ve boşu boşuna borçlandırılan insanlar var yazık değil mi bunlara?
aklınızı kkullzanın oy vermeryin ilk seçimlerde gidecek
ben zaten 💡 oy vermedim aslada vermem yaani cehennemin dibine kadar yolları var onların hepsinin ⚰💀
bennimdde kyk borcum bi bok alamazlar
kyk bendede var
bunların amacı milleti kuru ekmeğe muhtaç edip borçlandırmak
ödemeyin hapise atacaak egilya
ödemeyin canım bi bok alamazllr
inceldiği yerden kopsun artık ne olacaksa olsun bir an önce yaani 🧵
kopsun