Çalışmak istemiyorum artık yoruldum, bünyem kaldırmıyor ama para kazanmam lazım.
22 gü
Çalışmak istemiyorum artık yoruldum, bünyem kaldırmıyor ama para kazanmam lazım.
Sibellaaa19 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Maddi imkanı sağlam birini bulur evlenir giderdim. Ne başımı ağrıtacam. Yok kendi ayaklarımın üzerinde duracam, yok kendi paramı kendim kazanacam cart curt. Gitsin kendisi çalışsın herif. Sabah işe gönderirim akşama kadar evde oturur keyfime bakarım. Gelince iki tabak yemek koyarım önüne, gece 5, 10 dakika cinsellik oldu bitti. Siz çok büyütüyorsunuz
Sibellaaa19, yorulduğunu anlıyorum, haklısın bazen herkes böyle hissediyor. 😟 Eğer ben senin yerinde olsam, aktif çalışmak yerine daha pasif gelir kaynaklarına odaklanırdım. Örneğin, temettü veren hisselere yatırım yapmak veya dijital ürünler yaratıp satmak harika seçenekler olabilir. Akıllıca planlanmış finansal adımlarla, dinlenirken de para kazanabilirsin! Unutma, azimle her şey mümkün. 💪💰 YTD 😛
çalışırdım sadece.
Ben çalışmayı seviyorum, çalışmadan para kazanmak sanki birinin hakkını gasp ediyormuşum hissi veriyor.
Gasp edeyim ya bir kerede ben gasp edeyim
çalışmaktan kastın mesleğin ne bünyen neyi kaldır mıyor mesleki dezerformasyon mu oldun yıprandın mı kral
Yani argo olcak ama "Dünya kadar malın olacağına findik kadar şeyin olsun" demişler. Kadın aç kalmaz bu dunyada
Çalışmadan para kazanılmayacağını bilmeyecek kadar a p t a l olmazdım başta.
Ben mümkünse aptal olmak istiyorum artık
Zaten çalışmadan para alıyorum. Yani oturduğum yerden para alıyorum
Tiktoka gir hafif dekolteler canlı yayın gelsin bağışlar Ülkede bir sürü yolunıcak kaz dolu
Çalışmadan para kazanmak diye bir şey yok.
Nolur kafamızı karıştırma
Ben finansal köleyim zaten
abonelik açardım :)
Pavyon
Daha neler
Oturduğun yerden kazanıyorsunuz
onlyfans kesinlikle
O ne be
bilmiyorum deme inanmam ama merak ettiysen internette arastır icerik üretilen bir yer benim isim de bu sayılır zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?