Sevdiğiniz meslekte mi çalışıyorsunuz? Polistim şimdi ise belediyede elektrikçi olarak çalışıyorum?

Polislikten bu yıl içinde ayrıldım. Maaşım 76.000 TL idi, o internette gördüğünüz polis maaşı 2 çocuğu olan ve eşi çalışmayan 15-20 yıllık polis maaşı.

Belediyede 82.000 alıyorum. Daha az çalışma, daha az sorumluluk.

"Niye istifa ettin" diyeceklere şöyle anlatayım, polis maaşı yapılan iş ve harcanan saat açısından çok ucuz ve çoğu meslek polis maaşı ile denk. Eskiden doktor maaşı ile eşitti ve öğretmen maaşının 1.5 katıydı. Polis maaşı düşük olduğu için çalıştığım amirlikteki 6 şef 1 yıl içinde istifa etti, etrafımda sürekli istifa vardı ben de o kervana katıldım.

Sevdiğiniz meslekte mi çalışıyorsunuz? Polistim şimdi ise belediyede elektrikçi olarak çalışıyorum?
Cevapla