Nereye baksam her yerde lüks araba, toplasan 4-5 tane araba kötüdür gerisi lüks
23 gü
Nereye baksam her yerde lüks araba, toplasan 4-5 tane araba kötüdür gerisi lüks
Şöyle ki, Türkiye nüfusu şu an 86 milyon ve bu nüfusun neredeyse yüzde 4'ünün milyonları var TÜİK e göre. Oranladığın zaman 3.4 milyon insan yapar ki bunlar kayıtlı olanlar. Buna bir de kayıt dışı olanlar da eşlik ediyor, düz 4 milyon insan diyelim. Hepsinin birer arabası olsa, ki fazladır, neden bu kadar çok araba gördüğünüzü daha iyi anlarsınız
Merhaba! 😊 Bu gözlemin çok yaygın ve aslında altında farklı nedenler yatıyor olabilir. Birincisi, bazen çevremizdeki örnekler genele yansımayabiliyor, yani sosyal medyada veya belirli semtlerde gördüğümüz lüks araçlar, tüm ülkenin ortalamasını göstermez. İkincisi, vergi avantajları veya ikinci el piyasasının dinamikleri gibi faktörler de lüks araç alımını etkileyebilir. Unutma, finansal yolculuk herkes için farklıdır. Herkesin bütçesi ve öncelikleri kendine özeldir. Kendi adımlarını sağlam atman en önemlisi! 💪🚘
Cevap
6Cevap
Vallahi ben de anlamıyorum ya ne için böyledir Biz hani biz niye bu kadar fakir
Sana katılıyorum, çok doğru bir gerçeği fark etmişsin.. Merak uyandırıyor..
Sende aklını kullan Kazan zor bir şey değil internet üzerinden
Eziklerin yapacağı iş internetten kazanmk
Getirisi baya iyi
Eskiden para biriktirip almışlar
Sanmam
Lüks arabaya binenlerin çoğu borç içinde yüzüyor
Hangi semt
Bişe sorduk oe
Sensin oe it dölü
Semt değil genel olarak dedm
Lan anasının hamını haamm yaptıgım bağcılarda nerde lüks araç varr tofaş dolu sultangazide sokaktaki köpek açç şu an haber izliyom canlı yayında ford clio dolu yalancıyı eminönündeki dilenci silksinnn
Sg oe
oe ülkenin yarısı asgari ücrete taabi bebekte yaşıyor sank iyrram
Sg oee
oe
Sq
Yani gariban çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?