Türkiyenin ekonomisi bu kadar kötü ise herkes nasıl lüks arabalara biniyor bi bizmi fakiriz?

Nereye baksam her yerde lüks araba, toplasan 4-5 tane araba kötüdür gerisi lüks

Türkiyenin ekonomisi bu kadar kötü ise herkes nasıl lüks arabalara biniyor bi bizmi fakiriz?
Cevapla