İnsanlar türkiyede bu kadar pahalı arabalara nasıl binebiliyor?

Ben Avrupa da yaşıyorum yılda sadece 2 haftalığına izne gelirim. orada da burada görmediğim arabaları görürüm anlamış değilim hayır yani ekonomi bu kadar kötüyse bu arabalara nasıl bilebiliyorlar. Benim burada 10 sokak gezsem sadece 3ünde görebileceğim arabaları türkiyede 10 sokaktan 6sında 7sinde görüyorum.
İnsanlar türkiyede bu kadar pahalı arabalara nasıl binebiliyor?
Cevapla