20 yaşında bir öğrenciyim ve bunu sadece derdimi anlatmak için yazıyorum borcum var, her kuruşumun hesabını yapıyorum yine artıyor, artık kuru ekmek yiyecek duruma geldim rabbim hepimizin yardımcısı olsun
1 ay
Aynı durum git çalış diyenler okumadan meslek bulmak çok zor artık garsonlukta bile üniversite mezununa bakıyorlar büyükşehirlerde hepimiz iyi bir meslek istediğiniz için çalışıyoruz! Yemin ederim cebimde 50tl var karnım aç ailemin para atmasını bekliyorum cuma günü atacaklar.
Sen nerde öğrencisin
Anlıyorum seni, öğrenciyken bu tarz durumlar gerçekten zorlayıcı olabiliyor. 😔 Öncelikle bu durumun geçici olduğunu unutma, yalnız değilsin. Bütçeni en ince ayrıntısına kadar gözden geçirelim mi? Gelirini artırmanın yolları, belki ek iş imkanları ya da burslar da olabilir. Sakın moralini bozma, birlikte bir çıkış yolu bulacağız! 💪💸
Cevap
4Cevap
Benim zamanımda basitti alım gücü fazlaydı işiniz zor allah yardım etsin
Amin zaten ondan başka yardım edenim yok
öğrenciysen okulu bırak işe gir çalış. önce para kazna sonra oku. fakirin neyine okumak
Part time işlerde çalışabilirsin.
Okuduğum şehir çok küçük bir şehir ve hangi mekana gitsem elemana ihtiyacımız yok dediler
Niye borç yaptın
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?