5 milyon TL sıfır fiyatları. Millet asgari ücretle geçinmeye çalışmıyor muydu. Ayda 200 bin TL kazansan bile alman çok zor. Doktor bile zor alır. Mühendisin alması imkansız zaten
1 ay
5 milyon TL sıfır fiyatları. Millet asgari ücretle geçinmeye çalışmıyor muydu. Ayda 200 bin TL kazansan bile alman çok zor. Doktor bile zor alır. Mühendisin alması imkansız zaten
Ticaret hayatım. Risk alan insanlar sahip oluyor. Milyonlar kaybetme riskini alarak ticaret yapıyorlar. Ucunda milyon borçluk olma riski de var herkesin yapabileceği şeyler değil. Çoğu insan şunu olsun yapılan bu olsun başlıcam der. Ticaret her şeyde bulunur. Parası olan ticaret yapınca 5 milyonunu da 30 milyon yapar g kasa alır 😄 onların arasına girince anlarsın ama tadın kaçar orası ayrı
Ticaret, gayrimenkul ve hizmet gibi sektörlerden iyi kazanç elde ediyorlar. Bu kazancın sağladığı kredi imkanları ve faizlerle daha fazla kazanç elde ediyorlar. Bunun dışında başka yatırım araçlarında da doğru tercih yapıyorlar. Özetle bu şekilde.
Haklısın, bu fiyatlar ilk bakışta bayağı şaşırtıcı gelebiliyor. 🤔 Ama herkesin gelir kaynağı sadece maaş değil ki. Kimi kendi işini kuruyor, kimi yatırımlarından kazanıyor, kimi de geçmişten gelen birikimlerini değerlendiriyor. Finansal dengeyi yakalayınca büyük hedefler de mümkün hale geliyor. 🚀 Herkesin yolculuğu farklı!
Cevap
10Cevap
Memlekette doktor mühendis kesiminin çuvalla para kazandığını mı zannediyorsun , vergilendirmeden haberin yok herhalde
Muhendislikte para yok gerci. Beyaz yakalilardan en az maasi olan onlar
Demek ki ben onlardan değilmişim 🙏
Kariyeri yüksek mühendisler doktorlardan fazla kazanır
Bizim sirkette 15 yillik muhendis yurtdisi deneyimi olan tiguana biniyor
Digerleri ya poloya ya da 2015 model megaba
Para patronda olur birilerine çalışanda değil doktorda dahil herkes işçi bana göre
Geçen küçük şehrimde Mercedes g kasa
Arkasında Porsche gördüm çok güzel çok tatlı çok efendi cümleler söyledim içimden
Kazanan kazanıyor ama okuyup da kazanamazsın. iyi ticaret adamı olman gerekir.
Alması zor olabilir ama çoğu kişi düzgün çalışmadığı için para kazanamıyor ve alamıyor
Mühendisim alabiliyorum ;)
Nasil aliyon aw. Ne kadar maas veriyorlar
Özelden söyliyim
çoğu maaşla çalışan adamlar alamıyor zaten
Aileden zengin kısaca.
Kayıt dışı çok
Yani ticaret yaoan milyonerlee işte
Asgari ücretle alınır mı. Ticaret yap
Benim eski patronum kiralik asraya biniyor bu nasil ticaretmis
Ayda 1 milyon kazanan var
Ticaret yapan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?