Bu kadar Mercedes ve BMW’yi insanlar ne is yapıp nasıl alıyor, ben nerede yanlış yapıyorum?

En az 3 milyon tl onlar.

Ben calistigim yerden 50 bin tl aliyorum yemeden icmeden 60 ayda anca alabilirim en az. Bunlar ne iş yapiyor da yoldalar?

Bu kadar Mercedes ve BMW’yi insanlar ne is yapıp nasıl alıyor, ben nerede yanlış yapıyorum?
Cevapla