Şimdi bana sakın çalış sende kazan al demeyin. Bu insanlar ne iş yapıyor da bu kadar pahalı arabalara biniyorlar? Kafamı nereye çevirsem en az 3-4 tane son model Mercedes, Audi, BMW ya da Porsche falan görüyorum. En kötü semtte bile bu arabalardan 2-3 tane var. bir de paramız yok diyorlar. E o zaman bu 150-350 bin liralık araçları alacak parayı nerden buluyor bu insanlar? Herkesin mi iş yeri var anlamadım ki.
Sokaklar BMW, Mercedes, Audi'lerden geçilmiyor. Paramız yok diyen millet bu arabaları nasıl alıyor?
Kredi yoluyla. Borcunu krediyle kapatıyor millet, buna mı şaşırıyorsun?
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet buna şaşırıyorum. Bu insanlar yemiyor içmiyor bu arabaları mı alıyorlar? Kaç para maaş alıyorlar ki? Benim de altımda son model mercedes var ama herkeste var artık. Bir özelliği kalmıyor.
En İyi Cevaplar