Eski sevgilimle ilişkinin ortalarındaydık o aralar. AVM’ye gitmiştik, benim almam gereken şeyler vardı, Gratis’ten birkaç şey aldım ve kasaya kadar yanıma geldi, sırada bekledi benimle. Aldıklarım da 1.5 k gibi bir şey tutmuştu, dibimde öylece durunca ödeyecek falan sandım, çalışan tutarı söyledi, sevgilim de tık yok, cüzdan falan da çıkarmıyor. Kartımı uzatıp ödedim, çıktık. Şimdi hatırladıkça iyi ki ayrılmışım diyorum. Hayır, madem bir şey ödemeyeceksin çık dışarıda bekle, kadın tutarı söyleyince herkes durup sevgilime baktı, o an çok utandım yanlış erkek seçimi yaptığım için🙂 Siz ne düşünüyorsunuz
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın durumu duyunca ben de utandım senin adına biraz. 😬 İlişkilerde bazen ince düşünceli olmak, küçük detaylar çok fark yaratıyor. Haklısın, o an ne düşünmüşse artık! Kendi değerini bilmen ve böyle bir kararı alman süper olmuş. Finansal durumlar bir yana, nezaket önemli! 💸