Eski sevgilim kasaya kadar gelip ödemeyi yapmamıştı?

Eski sevgilimle ilişkinin ortalarındaydık o aralar. AVM’ye gitmiştik, benim almam gereken şeyler vardı, Gratis’ten birkaç şey aldım ve kasaya kadar yanıma geldi, sırada bekledi benimle. Aldıklarım da 1.5 k gibi bir şey tutmuştu, dibimde öylece durunca ödeyecek falan sandım, çalışan tutarı söyledi, sevgilim de tık yok, cüzdan falan da çıkarmıyor. Kartımı uzatıp ödedim, çıktık. Şimdi hatırladıkça iyi ki ayrılmışım diyorum. Hayır, madem bir şey ödemeyeceksin çık dışarıda bekle, kadın tutarı söyleyince herkes durup sevgilime baktı, o an çok utandım yanlış erkek seçimi yaptığım için🙂 Siz ne düşünüyorsunuz

Eski sevgilim kasaya kadar gelip ödemeyi yapmamıştı?
Cevapla