Sigortasız kafede çalışıyorum, işten ayrılmak istiyorum ama patron bırakmıyor, ne yapmalıyım?

çalışma şartları sgk yok kafede çalışıyorum 10 saat günlük 1200 alıyorum hem de çıkmak istediğimi söylediğimde olmaz göndermeyiz seni dedi, çıkarsan da yerine birisini bulup çıkabilirsin diyor ne kadar saçma bir şey
Sigortasız kafede çalışıyorum, işten ayrılmak istiyorum ama patron bırakmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla