İşi bırakmak istiyorum ama müdir izin vermiyor ne yapmalıyım?

İlk önce Türkçemden özür dilerim. Geçelim konuya. İkinci yıldır özel bir lisede çalışıyorum. Geçen sene yeni başlamıştım ve haftada 24 dersim + bir sınıf rehberligim vardı. Çoğunlukla, benim için zordu. Henüz bu alanda yeniydim. Hep bırakmak istedim ve müdir bırakmadı. Kendime bir şans vermeye karar verdim ve bu yıl da devam etmeye karar verdim, belki daha iyi olur diye düşündüm. Evet ebeveynlerin ve çocukların şikayetlerine daha az dikkat etmeye başladım ama yorulmaya başladım. Haftada 35 saatim var. Çocukların korkunç davranışlarından dolayı, her zaman bırakmak istiyorum işi, artık kendimi kontrol edemediğimi hissediyorum, onlara bağırıyorum ve son zamanlarda sabahları işe gitmek için zar zor uyanıyorum. Tabii bu da işi etkiliyor ve kafam çok çatlıyor :( Sanırım tükenmişlik yaşıyorum. İşten sonra eve geliyorum “hayır sabredeceğim” diyorum ama ertesi gün aynı. sadece hafta sonları kendime geliyorum. Tek artısı: yönetmenlik çok iyi, baskı yapmıyorlar, despotik bir rejim yok. Ama okulda öğretmenlik bana göre değil çünkü kurslarda da çalışıyorum ve orada böyle şeylere rastlamadım. Ama maalesef kurslarda maaş çok az. O yüzden yılın ikinci yarısı başlamadan kışın bırakabilirim diye düşünüyorum. Ama müdür izin vermez, onları zor duruma soktuğumu söyler, yıl ortasında öğretmen bulmak zor, özellikle Rus sektörü için. Bırakma hakkım olduğunu biliyorum, bu sözleşmede bunu işten çıkarılmamdan bir ay önce bildirmem gerektiği yazıyordu ama yapsam bile müdür itiraz edecek. korkarım liseye gitmezsem çalışma kitabımı mahvederler ve Bundan sonra iş bulamayacağım.

İşi bırakmak istiyorum ama müdir izin vermiyor ne yapmalıyım?
Cevapla