8 yaşından beri çalışıyorum hala sürünüyorum, sizde hayat ve adalet nasıl işliyor?

Olsun ama Allah çok büyük, çok adaletli. Bu dünyada bana vermeyen Allah, öbür dünyada cenneti verecek. Rabbim şükürler olsun, bu dünyada süründürüyor ama öbür dünyada inşallah cennetine gireceğiz, değil mi? Bu dünyada Allah zenginlere yağdırıyor, onları sevmiyor, biz fakirleri çok seviyor, değil mi?
8 yaşından beri çalışıyorum hala sürünüyorum, sizde hayat ve adalet nasıl işliyor?
Cevapla