Bu pahalılıkla , Ay sonunu getiremiyoruz sadece biz mi böyleyiz?

Evliyiz, 2 kişiyiz ama ne para yetiyor ne de aldığımız yiyecekler ay sonunu görüyor. Daha geçen ay ortasında alışveriş yaptım, ay bitmeden her şey tükenmişti. Öyle aşırı tüketen insanlar da değiliz, hatta ben kahvaltıyı bile çoğu zaman düzgün yapmam. Ama yine de yetiştiremiyoruz.

Geçen gün bakkaldan 1 ayran, 1 kola, 2 ekmek, 2 çikolata aldım… 250-300 TL tuttu. Şaka gibi gerçekten.

Gerçekten anlamıyorum… Her şey bu kadar pahalıyken herkes mi böyle zorlanıyor, yoksa biz mi beceremiyoruz? Nolucak bu ülkenin hali…
Güncellemeler
2 ay
Dışarıdan yiyen bir çifte değiliz en son dışarı 3 ay önce çıkmıştık
Bu pahalılıkla , Ay sonunu getiremiyoruz sadece biz mi böyleyiz?
Cevapla