Her şey ne kadar da pahalı olmuş ya. Sizce sonumuz nereye gidiyor?

Bir pantolon 500 olmamalı. Artık ekonomide stagflantasyon yaşanıyor. Bu nedir? Bir mal 7 liraya alınır 8 liraya satılır ise 1 liraya kâr edersiniz ancak aynı malı yerine koymak istediğinizde fiyat 9 lira olmuştur. Almak da satmak da problem artık. Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru sormuşum yorumlar...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Her şey ne kadar da pahalı olmuş ya. Sizce sonumuz nereye gidiyor?
Cevapla