Abime 1000€, teyzeme 2000€ derken ben mal mıyım yoksa fazla mı cömertim?

Abime 1000€ hediye ettim, şimdi de ona teşekkür için 1200€ vereceğim. Zengin teyzem de 2000€ borç 💸 veriyorum oysaki kızı milyoner:))

Oysaki diyetisyene bile para 💴 harcamayan ben o kadar pinti iken nasıl da bu kadar cömert oluyorum? Ben mal mıyım yoksa 😅 bu iyi bir huy mu? İnşallah Allah da yüzüme bakıyor ve daha bakarsa maaşıma inşallah prim gelecek inşallah 🙏 ama Allah bilir yine.. ?

Abime 1000€, teyzeme 2000€ derken ben mal mıyım yoksa fazla mı cömertim?
Cevapla