Kardeşime para verdim 200 TL bir tane poğaça alması için para üstünü düşürmüş ben de sinirlendim dövdüm hatalı mıyım?

Bisikletle gitme dedim düşürürsün, tamam 200 TL nin değeri yok ama kazanması zor yemesi kolay, kaybetmiş iki defa yolladım baktı yollara yok. ben de sinirlendim dövdüm.
Güncellemeler
7 ay
Bak vicdan azabı çekiyorum tamam ama şunu kabul edelim 200 TL kazanmak kolay değil.
Kardeşime para verdim 200 TL bir tane poğaça alması için para üstünü düşürmüş ben de sinirlendim dövdüm hatalı mıyım?
Cevapla